iCal - iSync og abonementer
Fra : J.K.Arning

Dato : 26-04-08 20:20

Jeg abonerer på bla. danske helligdage i iCal (via avalonia) og det
fungerer som sådan perfekt. Problemet er bare at når jeg synkroniserer
min N95 mediCal via iSync så kommer abonementerne ikke med over i
telefonen, det gælder forøvrigt også en kalender der jeg kalder privat.
Kalenderen Arbejde synkroniserer fint.

Nogle gode ideer til hvordan det evt. kan ændres?

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 27-04-08 17:06

J.K.Arning wrote:

> [...]
> Kalenderen Arbejde synkroniserer fint.
>
> Nogle gode ideer til hvordan det evt. kan ændres?

Åbn iSync, vælg din telefon og sæt flueben ud for de to kalendere i listen.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : J.K.Arning

Dato : 27-04-08 17:30

On 2008-04-27 18:05:49 +0200, Peter Farsinsen <fornavn@efternavn.dk> said:

> Åbn iSync, vælg din telefon og sæt flueben ud for de to kalendere i listen.

Tak for det Peter, den havde jeg fuldstændigt overset.