Tyrkiet, Alanya, links
Fra : Karsten Jensen

Dato : 19-07-01 09:21

Nogen der har gode links om Alanya?

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : soren

Dato : 19-07-01 10:31

Her er der lidt
http://www.alanya-holidays.com/GeneralInfo/TTDInAlanya.htm

http://www.kesit.com/alanya/

http://www.jp-web.dk/

Venlig hilsen og god ferie
søren valet

"Karsten Jensen" <k-j@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:126dlt4m07p7pve6nfu6ggqo0grtetp94k@4ax.com...
> Nogen der har gode links om Alanya?
>
> --
>
> Med venlig hilsen fra
>
> Karsten Jensen
> k-j@post6.tele.dk

Fra : Kim Larsen

Dato : 19-07-01 18:52

Må jeg forslå at kikke forbi www.rejsebeskrivelser.dk hvor Du finder en del
rejsebeskrivelser fra det ønskede område !

www.Rejsebeskrivelser.dk kommer snart i en ny og opdateret version, med
massere af spændende rejsebeskrivelser og links.

Kim

Fra : Jørgen Hansen

Dato : 20-07-01 09:46

> Må jeg forslå at kikke forbi www.rejsebeskrivelser.dk hvor Du finder en
del
> rejsebeskrivelser fra det ønskede område !

Må jeg foreslå at du poster eventuelle interessante indlæg her i gruppen, så
vi slipper for at se på alle dine bannere og annoncer???

Men nåååh nej - så tjener du jo ingen penge!

> www.Rejsebeskrivelser.dk kommer snart i en ny og opdateret version, med
> massere af spændende rejsebeskrivelser og links.

....og endnu flere reklamer?

/Jørgen Hansen

Fra : Kim Larsen

Dato : 21-07-01 07:22

Hej Jørgen.

Jeg er da ked af Din holdning, især fordi jeg syntes at den er utroligt
enøjet.

Går Du på arbejde uden at få løn og bor Du gratis uden at skulle betale
husleje ?

Jeg har på mit website udgifter til webhotel, domainafgifter, telefon ( for
at kunne skaffe nyheder) og licenser på programstumper som bruges på sitet.
Hvem skal betale det ?

Jeg forsøger at give Dig og andre en gratis service, men det betyder
desværre også at der kommer forstyrrerende elementer som bannerreklamer ind.
Og tro mig, jeg tjener ikke så meget at der er overskud til mig selv, men
tror du mig ikke, lægger jeg da gerne regnskabet frem.

evt. opfølgning sat til news:alt.dk.snak

Kim

Fra : Jan Boegh

Dato : 21-07-01 16:03

"Kim Larsen" <webpoint@gmx.net> wrote in message

> Går Du på arbejde uden at få løn og bor Du gratis uden at skulle betale
> husleje ?

Det er da et underligt spørgsmål. Der er jo sådan set ingen der har bedt dig
om at lave siden, så du må vel lave siden 'con amore' (og så er der ikke
brug for at diskutere penge) eller fordi du vil lave en forretning ud af
det - og så kommer annoncerne vel ind.
I denne verden er der en uendelighed af fora, hvor komercialitet er helt OK.
Netop usenet er i almindelighed et non-profit foretagende, og som sådan er
det vel rimeligt at forvente at aktiviteterne her er drevet af lyst.

> [...]
for
> at kunne skaffe nyheder) og licenser på programstumper som bruges på

Hvis det er din hobby at drive det, så er svaret vel indlysende - er det en
geschäft du driver, skal du selvfølgeligt have indtægter - men bør nok ikke
reklamere for geschäften her.

> Jeg forsøger at give Dig og andre en gratis service, men det betyder
> desværre også at der kommer forstyrrerende elementer som bannerreklamer
ind.

Det lyder næsten som når Henning Dyremose forklarer TDK's takstpolitik -
ikke et øje er tørt.
Jeg bliver næsten altid nervøs, når en eller anden vil give mig 'gratis
service' - som regel er der ugler i mosen.

> Og tro mig, jeg tjener ikke så meget at der er overskud til mig selv, men
> tror du mig ikke, lægger jeg da gerne regnskabet frem.

Vi har haft diskussionen om din site før - og du befinder dig IMHO i
gråzonen, men når du henviser til web, burde du linke direkte til den
relevante side og ikke blot bede folk om at kigge på hele siten - selvom det
jo er et godt kneb at lokke folk indenfor med en vare, man måske har eller
ikke har. Er de inde, bliver de der jo ofte, og så er der flere
eksponeringer med deraf følgende økonomi.
Eller endnu bedre: Du cut'n'paster det relevante ind i et indlæg - så er der
også mulighed for at benytte usenet-mediet med citater og hele baduljen.

mvh
Jan