Hvilke mail har forwarding til anden adres~
Fra : Fister

Dato : 29-05-08 14:55

I stedet for at oprette fakeprofiler til test, så er det nok nemmere at høre
andres erfaringer her

Hvilke af de gratis mailløsninger giver mulighed for at videresende email
til anden adresse. Formålet er at undgå at give adressen til min primære
email og at kunne lukke skidtet igen når spammen kommer.

gmail
hotmail
yahoomail
hotpop

Hos hotpop kan man oprette ubegrænsede aliaser (men koster), og det er
effektivt at give alle en unik adresse, så kan man hurtigt se hvem der
sælger kundebasen og spammer en senere.

Fister

Fra : Max

Dato : 29-05-08 16:17

Hej Fister

> email til anden adresse. Formålet er at undgå at give adressen til
> min primære email og at kunne lukke skidtet igen når spammen kommer.

Min primære e-mailadresse, den der kan ses i dette indlæg, ja
den har jeg efterhånden brugt på nettet i mange år, den
kommer der ingen spam på, det sørger min leverandør for.

--
Mvh Max

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 29-05-08 20:47

"Fister" <nospam@nospam.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hos hotpop kan man oprette ubegrænsede aliaser (men koster), og det er
> effektivt at give alle en unik adresse, så kan man hurtigt se hvem der

Gmail kan videresende. Jeg kender ikke til de andre - udover deres navne.

Kurt

Fra : Thomas Arildsen

Dato : 24-06-08 08:26

Den Thu, 29 May 2008 15:54:32 +0200 skrev Fister:

> [...]
>
> Hos hotpop kan man oprette ubegrænsede aliaser (men koster), og det er
> effektivt at give alle en unik adresse, så kan man hurtigt se hvem der

Du kan prøve spamgourmet.com. Der kan man oprette alias'er, som
automatisk lukkes, når et bestemt antal emails er videresendt. Du kan
oprette lige så mange, du gider, og bruge forskellige mere avancerede
tricks for f.eks. at undgå uautoriseret oprettelse af nye alias osv. Det
er gratis; jeg bruger det selv.
F.eks. er min afsenderadresse i dette indlæg en valid email-adresse (den
modtager emails), men al posten bliver simpelthen slettet hos
spamgourmet, fordi aliaset er lukket. Hvis jeg har lyst, kan jeg gå ind
at åbne det igen, hvis jeg vil modtage emails på adressen. Du kan nok
regne ud fra den første del af adressen, hvad min rigtige adresse er...

Mvh. Thomas Arildsen