Jehovas Vidner - Hjælp til selvhjælp
Fra : Cyril Malka

Dato : 01-05-08 09:24

Så er tiden kommet til at offentliggøre et-sect-era nr. 11 til gratis
download.

I dette nummer, havde vi opdaget og fået kontakt med Alain Stoffen, en
musikker, som var meldem af Scientologi og som var smuttet ud sammen med
sin dossier. I denne dossier, kunne man se sektens notater om ham og om
hvordan de havde planlagt og opfordret ham og hans kone i at blive skilt.

Disse dokumenter havde vi, naturligvis, fået fat i.

Ud over denne nyhed, vil du, i dette nummer, bl.a. også kunne læse om:

- Hjælp til selvhjælp
At optræde som frivillige hjælpere for at fange flere medlemmer benyttes
af flere og flere sekter. Jehovas Vidner og Scientologi er ingen
undtagelse.

- Nægter at bruge gule trekanter
Swartzentruber Amish-folket nægter at bruge gule trekanter bag på deres
hestevogne. Dette er en krænkelse af deres tro, siger de.

- Ammans følge
Amish-folket er diskrete og passer sig selv. De blev gjort kendt i
Europa af filmen "Vidnet" med Harrisson Ford. Men hvem er de?

- Teenager forsvandt efter spøg
I december måned forsvandt en Jehovas Vidne-dreng, mens han var med
forældre og venner på lejr.

Du kan downloade dit gratis blad her: http://www.etsectera.com/dokumenter

God fornøjelse.
--
Venligst,

Cyril

Sekter: http://www.sekter.org og http://www.malka.info
Nyheder om sekternes verden: http://www.etsectera.com

Fra : Poul Nielsen

Dato : 01-05-08 11:25

"Cyril Malka" <invalid@etsectera.com> skrev i en meddelelse
> Så er tiden kommet til at offentliggøre et-sect-era nr. 11 til gratis
> download.

Kære Cyril al respekt for dit projekt med at forære folk dit (uden tvivl
store) arbejde væk gratis, men problemet er blot vi har læst meget af det
før via dine mange indlæg. Det ville alt andet være mere hyggeligt hvis du
havde spicet det lidt op med lidt en enkelt artikel fra nutiden.

Med respekt og hygge herfra

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 01-05-08 21:17

Den 01.05.2008 kl. 12:25 skrev Poul Nielsen <pn@gi.com>:
> [...]
> før via dine mange indlæg. Det ville alt andet være mere hyggeligt hvis
> du havde spicet det lidt op med lidt en enkelt artikel fra nutiden.

Når det nu *var* gratis kunne du måske have gjort forsøget og opdaget, at
indholdet ikke svarer til de indlæg der er blevet skrevet her på
Usenet....

Henrik Blunck - Dianalund
Learn More About Spyware => http://www.blunck.dk/consulting/spyware/
Overview of blogs etc => http://blunckmeister.googlepages.com/

Fra : Patruljen

Dato : 04-05-08 07:05

On 1 Maj, 22:17, "Henrik V Blunck" <hen...@blunck.dk> wrote:

> Når det nu *var* gratis kunne du måske have gjort forsøget og opdaget, at
> indholdet ikke svarer til de indlæg der er blevet skrevet her på
> Usenet....

Sagen er - at det ikke nødvendigvis er dagsaktuelle nyheder, der er
behov for. Jehovas vidner gennemtrawler dagligt landets boligkvarterer
og udfylder uforstyrrede deres månedlige indrapporteringer til
forlaget - Watch tower ( trade ).

Der er et behov for " oplysning til borgerne i samfundet" sådan at
almindelige mennesker, læs potentielle nye kunder i butikken, får et
mere nuanceret billede af organisationen og hvordan den opererer.

Derfor er der selvfølgelig historier, der ikke har en aktuel
nyhedsværdi, men alligevel fortjener opmærksomhed. Netop fordi de
illustrerer dels hvordan man opererer, desuden hvilken etik
organisitationens ledelse besidder.

Fra : Patruljen

Dato : 04-05-08 07:09

On 4 Maj, 15:04, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> nyhedsværdi, men alligevel fortjener opmærksomhed. Netop fordi de
> illustrerer dels hvordan man opererer, desuden hvilken etik

Gik der lige ged i tasterne, der -

Nu kommer Vidal sikkert farende med retsskrivningsordbogen -
Eller Falckens øje - øjner med usvigelig sikkerhed - et billigt
point :)

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 04-05-08 15:32

Patruljen wrote:

> Nu kommer Vidal sikkert farende med retsskrivningsordbogen -

Har du links til, det er sket?

Jeg synes da, jeg altid er meget tilgivende overfor
din sproglige usikkerhed.
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 06-05-08 05:35

On 4 Maj, 16:32, <vi...@mail.dk> wrote:

> Har du links til, det er sket?
>
> Jeg synes da, jeg altid er meget tilgivende overfor
> din sproglige usikkerhed.

Din sproglige usikkerhed -

:)
Jeg behøver vist ikke linke til så meget.