Tortur på børn udført af mormoner i koncen~
Fra : Cyril Malka

Dato : 24-04-08 15:22

De såkaldte WWASP (World Wide Association of Specialty Programs and
Schools (WWASPS or WWASP)) er lejre til "genopdragelse" af børn styret
af mormoner.

Dér bliver børn udsat for forskellige psykologiske og psykisk metoder,
som kan ligestilles med tortur.

Der en reportage om det, lavet med samarbejde med en fransk
fjernsynstation, som kan ses (i flere stykker) på youtube herfra
(sproget er engelsk):

Del 1: <http://www.youtube.com/watch?v=hO_W4VsWQ6w>
Del 2: <http://www.youtube.com/watch?v=xh3jBx8XmE0&feature=related>
Del 3: <http://www.youtube.com/watch?v=RZ6J7h_FCpg&feature=related>
Del 4: <http://www.youtube.com/watch?v=4dzLIZ00RZU&feature=related>
Del 5: <http://www.youtube.com/watch?v=-0OsPLLglyM&feature=related>
Del 6: <http://www.youtube.com/watch?v=CvSkxUYXRrs&feature=related>
--
Venligst,

Cyril

Sekter: http://www.sekter.org og http://www.malka.info
Nyheder om sekternes verden: http://www.etsectera.com

Fra : Lars Jønson

Dato : 24-04-08 15:35

"Cyril Malka" <invalid@etsectera.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der en reportage om det, lavet med samarbejde med en fransk
> fjernsynstation, som kan ses (i flere stykker) på youtube herfra

Vi har allerede en hr Overgaard der i et manisk tempo skriver dusinvis af
indlæg om opdragelselejrene i USA, jeg er ikke i tvivl om at han er et offer
for mobning på en kostskole eller lign og at han er blevet skadet for livet.
Men jeg er ikke i tvivl om sandheden i det.