Gilmour åbner for samlet Pink Floyd
Fra : Ukendt

Dato : 28-05-08 23:39

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-08 00:05

"AM" <an.msnabelapc.dk> skrev i en meddelelse
> Ville være skønt.

Ville være større end stort

Fra : Max

Dato : 29-05-08 07:17

Hej Allan

> Ville være større end stort

Pas nu på at du ikke bliver skuffet, nogle ting
har det med at være meget spænnende så
længe det er pakket væk, men skuffer når
det bliver pakket ud.

Kan de ikke bare lave en ny supergruppe,
det behøver ikke være en ny Pink Floyd.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-08 10:09

> Pas nu på at du ikke bliver skuffet, nogle ting
> har det med at være meget spænnende så
> længe det er pakket væk, men skuffer når
> det bliver pakket ud.

Ja det kan da sagtens være...men jeg løber gerne risikoen.

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-08 12:34

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message

> Pas nu på at du ikke bliver skuffet, nogle ting
> har det med at være meget spænnende så
> længe det er pakket væk, men skuffer når
> det bliver pakket ud.

De gjorde det da meget godt ved den sidste reunion, til Live8 synes jeg :)

> Kan de ikke bare lave en ny supergruppe,
> det behøver ikke være en ny Pink Floyd.

JO DET GØR SÅ!!!!

/Alex

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-05-08 12:51

Alex Linaa <www.linaa.com> wrote:

> De gjorde det da meget godt ved den sidste reunion, til Live8 synes jeg :)

musikalsk ja ... men der var godt nok kold luft imellem Waters og
Gillmore ...

Så jeg tror stadig ikke på det sker ...

/thomas

Fra : Ralph

Dato : 29-05-08 16:07

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse
> musikalsk ja ... men der var godt nok kold luft imellem Waters og
> Gillmore ...

Ups - jeg har lige skrevet næsten det samme, beklager havde ikke set din
post.

--
Ralph

Fra : Max

Dato : 29-05-08 13:35

Hej Alex

> JO DET GØR SÅ!!!!

Jeg kunne da ellers godt tænke mig noget
helt nyt på fronten.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-08 15:05

> Jeg kunne da ellers godt tænke mig noget
> helt nyt på fronten.
>
> --
> Mvh Max

Det ene udelukker jo ikke det andet

Fra : Ralph

Dato : 29-05-08 16:06

> De gjorde det da meget godt ved den sidste reunion, til Live8 synes jeg :)

Ja, musisk, men det var da lidt pinligt at se to så store musikere ignorere
hinanden under hele koncerten - spillede de ikke næsten en time, længe siden
jeg så det sidst?

--
Ralph

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-05-08 08:17

Allan Krautwald <allan_krautwald_kanelbolle.dk> wrote:

> "AM" <an.msnabelapc.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Ville være større end stort

Der er også nogen ting man bare skal lade ligge tror jeg. Et gendannet
Pink Floyd vil være mere for at skæppe lidt i kassen end noget andet. Og
de vil blot være næste skridt i rækken af endeløse "reunion tours" ...
tænk f.eks. The Police ...

Med mindre de går i studiet ...

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-08 10:08

> [...]
> Pink Floyd vil være mere for at skæppe lidt i kassen end noget andet. Og
> de vil blot være næste skridt i rækken af endeløse "reunion tours" ...

Der er selvfølgelig en risiko ved reunions. Men der er ingen der siger, at
det skal ende i noget pinligt ligesom Police, som jo i grunden aldrig har
været noget i første omgang.

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 29-05-08 10:27

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> wrote in message

> [...]
> Pink Floyd vil være mere for at skæppe lidt i kassen end noget andet. Og
> de vil blot være næste skridt i rækken af endeløse "reunion tours" ...

At sammenligne Pink Floyd med Police er da også lige at sammenligne en
konditorkage med en citronmåne!

/Ole

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-05-08 10:31

/Ole (6000) <No@boody.good> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> wrote in message

> At sammenligne Pink Floyd med Police er da også lige at sammenligne en
> konditorkage med en citronmåne!

Jeg har ikke sammenlignet de to bands ... udelukkende brugt dem som
eksempel på et band som laver en reunion tour og som måske bare skulle
have ladet være ...

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-08 15:07

"/Ole (6000)" <No@boody.good> skrev i en meddelelse

> At sammenligne Pink Floyd med Police er da også lige at sammenligne en
> konditorkage med en citronmåne!
>
> /Ole

Hvad er der nu galt med citronmåner?

Fra : Max

Dato : 29-05-08 16:21

Hej Allan

> Hvad er der nu galt med citronmåner?

Vel ikke noget, specielt ikke hvis det er en konditor der har lavet dem.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-08 19:53

> Vel ikke noget, specielt ikke hvis det er en konditor der har lavet dem.
>
> --
Hæ hæ næeh...det kræver det næsten osse

Fra : Pølsesnak

Dato : 29-05-08 10:46

> Ville være skønt.
> http://ekstrabladet.dk:80/musik/intlmusiknyt/article1013212.ece Venlig
> hilsen
> Anne

Jeps!! Og mon ikke at det sker på et tidspunkt. Gilmour ved selvfølgelig
godt, at når han lader sådanne ord falde, vil det øge presset og
spekulationerne endnu mere! Måske har han bevidst ladet nogle år gå, siden
Live8, fordi han ikke ville have, at det skulle se ud som om han kom
halsende, så snart Roger kaldte.

M.v.h.
Henrik.

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-08 11:44

"Pølsesnak" <poelsesnak@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> spekulationerne endnu mere! Måske har han bevidst ladet nogle år gå, siden
> Live8, fordi han ikke ville have, at det skulle se ud som om han kom

Min fornemmelse siger, at de finder sammen for at lave en afskedstourne.
Hilsen Anne

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-08 15:07

> [...]

> Jeps!! Og mon ikke at det sker på et tidspunkt. Gilmour ved selvfølgelig
> godt, at når han lader sådanne ord falde, vil det øge presset og

Tjah og selvom det ikke vil blive et problem, så skader det jo heller ikke
forhåndsinteressen og billetsalget