Yahoo Yazoo!
Fra : Rohde

Dato : 26-05-08 23:52

Fed koncert i aften!!! Til jer der skal afsted tirsdag: glæd jer!

/Rohde

Fra : Hauge

Dato : 27-05-08 00:37

Rohde wrote:
> Fed koncert i aften!!! Til jer der skal afsted tirsdag: glæd jer!

Ja det var en fed koncert..

Havde en eller anden ide om at det var i morgen jeg/vi skulle der over.. Det
opdagede vi kl 17 at det *ikke* var.. Hehe..
Nå men 2 timer 50 minutter fra Egå til Yazoo, det var da ganske fint..
Godnat...

Mvh Hauge

Fra : Stig Olsen

Dato : 27-05-08 06:50

> [...]
> Det opdagede vi kl 17 at det *ikke* var.. Hehe..
> Nå men 2 timer 50 minutter fra Egå til Yazoo, det var da ganske fint..

Skal se dem iaften - glæder mig også helt vildt - vi kører nok lidt før end
dig, Hauge...bor liiiiiiige i nærheden af dig

Stig

Fra : Hauge

Dato : 27-05-08 12:04

Hejsa
Stig Olsen wrote:
> Skal se dem iaften - glæder mig også helt vildt

Der er også nok at glæde sig til, på trods af diverse anmeldelser på diverse
sites. De burde sætte folk med interesse for gruppen/stilen til at anmelde.

> - vi kører nok lidt
> før end dig, Hauge...bor liiiiiiige i nærheden af dig

Hehe, hvorfor spilde tiden?

God tur, og god koncert, det blir' fedt.

Mvh Hauge

Fra : Rohde

Dato : 31-05-08 20:50

Hej Hauge,

Hehe cool. Så var det sgu nok os der kørte om kap på hjemvejen (bor i
Brabrand). Ærgerligt at du ikke lige sagde til så du kunne få den lovede øl.
Men du er da i nærheden, så kig ud en dag. Der er altid en kold til en
firserfan!

/Rohde

Fra : Hauge

Dato : 31-05-08 21:02

Hejsa
Rohde wrote:
> Hehe cool. Så var det sgu nok os der kørte om kap på hjemvejen (bor i
> Brabrand).

Du/I var vel ikke inde på Burger King ved Køge for at få stillet sulten på
vejen hjemad?

> Ærgerligt at du ikke lige sagde til så du kunne få den
> lovede øl.

Som jeg skrev, så havde vi en overbevisning om at vi skulle til koncerten om
tirsdagen, men opdagede kl 16.55 mandag, at det var kl 20.. Mandag ;)

> Men du er da i nærheden, så kig ud en dag. Der er altid en
> kold til en firserfan!

Pas på, jeg tager dig på ordet en dag

Mvh Hauge

Fra : Rohde

Dato : 03-06-08 22:21

> Du/I var vel ikke inde på Burger King ved Køge for at få stillet sulten på
> vejen hjemad?

Nej desværre. Skulle tidligt op så det var bare hurtigt hjem til dynerne.

> Som jeg skrev, så havde vi en overbevisning om at vi skulle til koncerten
> om tirsdagen, men opdagede kl 16.55 mandag, at det var kl 20.. Mandag ;)

Ja godt klaret

> Pas på, jeg tager dig på ordet en dag

U do dat

/Rohde

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-08 14:45

Rohde wrote:
> Fed koncert i aften!!! Til jer der skal afsted tirsdag: glæd jer!

Hvem er egentlig med i bandet nu om stunder?

Fra : Hauge

Dato : 27-05-08 14:46

Jørgen wrote:
> Hvem er egentlig med i bandet nu om stunder?

De samme to som var der i gamle dage.

http://en.wikipedia.org/wiki/Yazoo_%28band%29

Mvh Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-08 16:49

Hauge wrote:
> De samme to som var der i gamle dage.
> http://en.wikipedia.org/wiki/Yazoo_%28band%29

Ja så gad jeg da også godt se dem!
Hvor mange var på scenen? Nogle andre musikere også eller...?

Fra : Hauge

Dato : 27-05-08 16:54

Jørgen wrote:
> Hvor mange var på scenen? Nogle andre musikere også eller...?

Der var kun de to.. Vince der stod og klappede i en laptop og en midi-dims,
og den store madam der sang og udtalte at hun var skide fuld

Mvh Hauge

Fra : Stig Olsen

Dato : 28-05-08 10:56

> Der var kun de to.. Vince der stod og klappede i en laptop og en
> midi-dims, og den store madam der sang og udtalte at hun var skide fuld
>

> Mvh Hauge

De var begge i topform i aftes - jeg læste de semi-dårlige anmeldelser fra
de sørgelige indebrændte vrag man kalder 'koncertanmeldere', og havde sænket
forventningerne lidt efter mandagens koncert - men blev ikke skuffet - lyden
var fantastisk - alle numrene var bøffet op, dog stadig tro mod
originalerne - Alison sang fantastisk og virkede ikke nervøs - hun dansede
også lidt rundt. At de rullede en gammel spolebåndoptager ind mens de begge
forlod scenen var en sjov idé - men endnu federe var det at der ud af
højttalerene bragede det mest sære nummer de har lavet 'I Before E except
after C' i en opdateret og nærmest dansevenlig udgave - det lød helt vildt
fedt.

Merchandise var dog stinkende dyrt, men alt taget i betragtning var det en
helt forrygende oplevelse.

Stig

Fra : Hauge

Dato : 28-05-08 15:19

Hej
Stig Olsen wrote:
> De var begge i topform i aftes - jeg læste de semi-dårlige
> anmeldelser fra de sørgelige indebrændte vrag man kalder
> 'koncertanmeldere',

Fatter ikke hvorfor de ikke skifter disse vrag ud men nogle der har
interesse for den stil af musik.

> .. men alt taget i betragtning var
> det en helt forrygende oplevelse.

Helt enig, ville ikke være den foruden.