Opvarmning for Yazoo...?
Fra : Rohde

Dato : 25-05-08 19:24

Hej alle,

Nogen der ved om der er opvarmningsband for Yazoo de kommende 2 dage, og i
så fald hvem?

Mvh. Søren

Fra : Hauge

Dato : 25-05-08 19:41

Hej
Rohde wrote:
> Nogen der ved om der er opvarmningsband for Yazoo de kommende 2 dage,
> og i så fald hvem?

Jeg tillader mig lige at spørge om du fik billetter til tirsdag?

Mvh Hauge

Fra : Rohde

Dato : 25-05-08 22:04

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev

> Jeg tillader mig lige at spørge om du fik billetter til tirsdag?

Ja jeg fik dem, og har solgt dem igen da mandag passede os bedre. Så der er
billetter til premieren i stedet for. Glæder mig helt vildt, men er ked af
at jeg ikke får lejlighed til at hilse på dig og give den lovede øl.

/Rohde

Fra : schlafen

Dato : 26-05-08 08:17

"Rohde" <rohde@FJERNtech-point.dk> skrev i meddelelsen
> Hej alle,
>
> Nogen der ved om der er opvarmningsband for Yazoo de kommende 2 dage, og i
> så fald hvem?
>
> Mvh. Søren

Kære Koncert gæst,

Da der ikke er opvarminingsband til koncerten med Yazoo vil vi gøre jer
opmærksom på dette samt bede jer om at komme til tiden da dørene lukker
præcis.

Hav en god aften med musik.

Med venlig hilsen / Kind Regards

BILLETLUGEN

Fra : Stig Olsen

Dato : 26-05-08 12:00

> [...]
>
> Da der ikke er opvarminingsband til koncerten med Yazoo vil vi gøre jer
> opmærksom på dette samt bede jer om at komme til tiden da dørene lukker

Er det via nyhedsmail du får den oplysning? jeg kan nemlig ikke finde infoen
på hjemmesiden.
Forklarer da i det mindste at jeg ikke har kunnet opspore hvem der skulle
varme op!

I England skal de udsættes for ham her som opvarmning:
http://www.myspace.com/merzuk hæhæ....så hellere ingen opvarmning!

Stig

Fra : Hauge

Dato : 26-05-08 15:32

Hej
Stig Olsen wrote:
> Er det via nyhedsmail du får den oplysning?

Jæps, har også fået den i dag..

Mvh Hauge

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 27-05-08 01:22

On Sun, 25 May 2008 20:23:41 +0200, "Rohde" <rohde@FJERNtech-point.dk>
wrote:

>Hej alle,
>
>Nogen der ved om der er opvarmningsband for Yazoo de kommende 2 dage, og i
>så fald hvem?

Hvis nogen er interesseret i at se et par billeder fra koncerten har
jeg lagt nogle op på min side:

http://jacobdinesen.net/gallery/index.php/2008/Yazoo,_Falconer_Salen,_2008

--
Jacob Dinesen
http://foto.jacobdinesen.net/

Fra : Stig Olsen

Dato : 27-05-08 07:15

> Hvis nogen er interesseret i at se et par billeder fra koncerten har
> [...]

fede billeder - takker!

Stig

Fra : Broegger

Dato : 27-05-08 08:09

> [...]

> Hej alle,
>
> Nogen der ved om der er opvarmningsband for Yazoo de kommende 2 dage,

Hvad spillede de? Er der nogle der har en setliste?

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : Stig Olsen

Dato : 27-05-08 11:21

> [...]
> Hilsen Thomas
> Gode venner kan lave alting sammen,
> men kun de bedste venner er i stand til at lave ingenting sammen. (Plys)

Hejsa

Masser af indlæg og billeder via Alison Moyet's forum (kræver login).
De spillede følgende:

**SPOILER- SCROLL NED***

Nobody's diary
Bad connection
mr. Blue
Good times
Tuesday
ode to boy
Goodbye 70's
Too pieces
In my room
I Before E Except After C
Anyone
State farm
Sweet thing
Winther kills
Midnight
Unmarked
Bring your Love Down (Didn't I)
Situation
Dont go

Only you

Fra : Broegger

Dato : 27-05-08 11:55

"Stig Olsen" <stig@olsen-net.dk> skrev news:483be0a7$0$56775
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Hejsa
>
> Masser af indlæg og billeder via Alison Moyet's forum (kræver login).
> De spillede følgende:
>
> **SPOILER- SCROLL NED***
<snip>

FEDT! Fedt at de også spiller det knap så mainstream.