Melodi Grand Prix i aften
Fra : Per Hagemann

Dato : 20-05-08 11:43

Den første semifinale kan ses live på nettet tirsdag aften og onsdag sender
DR1 et sammendrag kl. 22.00.

Den anden semifinale - hvor Simon Mathew er med - kan ses live på DR1
torsdag aften kl. 21.00.

Finalen vises live på DR1 på lørdag kl. 21.00

http://vip.tv2.dk/article.php/id-11635164.html

TV2 nævner altså at 1.semifinale kan ses på nettet i aften, men glemmer at
give en henvisning til en hjemmeside.

På DRs Grand Prix-side nævnes tilsyneladende ikke noget om muligheden for se
det direkte. Jeg har på fornemmelsen at det er den officielle side
www.eurovision.tv som viser det. Spørgsmålet er bare hvor på den omfattende
side det kan ses.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 20-05-08 16:07

Per Hagemann skrev bl.a.:

> Den første semifinale kan ses live på nettet tirsdag aften og
> onsdag sender DR1 et sammendrag kl. 22.00.

Svensk TV1 viser 1. semifinale i aften kl. 21.00-23.00.

--
Herluf :·)

Fra : Lars

Dato : 20-05-08 18:35

On Tue, 20 May 2008 17:07:20 +0200, "Herluf Holdt, 3140"
<herlufholdtFJERN@privat.dk> wrote:

>Svensk TV1 viser 1. semifinale i aften kl. 21.00-23.00.

Det samme gør NRK1 (norsk) og N3 (tysk)

Så kan der da være en lille chance for at vi får et større sammendrag
fra vores udskældte medarbejder Åge H.

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-08 18:07

> På DRs Grand Prix-side nævnes tilsyneladende ikke noget om muligheden for
> se det direkte. Jeg har på fornemmelsen at det er den officielle side
> [...]

Du henviser selv til siden og det er netop forsiden man kan klikke ind og se
MGP semi 1 live i aften hvis man vil installerer deres plugin.

kimila

Fra : Per Hagemann

Dato : 20-05-08 19:12

"kimila" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i meddelelsen

> Du henviser selv til siden og det er netop forsiden man kan klikke ind og
> se MGP semi 1 live i aften hvis man vil installerer deres plugin.

Ja, nu har de ændret forsiden så det er let at trykke på 1.semifinal watch.
Men jeg vil se det med dansk kommentator, så det bliver onsdag kl. 22 på DR
TV, som sandsynligvis sender hele semifinalen og ikke kun et uddrag.

Fra : PerX ...

Dato : 20-05-08 18:11

In article <4832ab35$0$15892$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
perhag@tdcadsl.dk says...
> Den første semifinale kan ses live på nettet tirsdag aften og onsdag sender
> DR1 et sammendrag kl. 22.00.

Kan den også downloades, reencodes til divx og ses på hardware boksen
senere? :)

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-08 20:00

Per Hagemann skrev:
> Den første semifinale kan ses live på nettet tirsdag aften og onsdag
> sender DR1 et sammendrag kl. 22.00.

Jeg har en idé om, at hele Melodi Grand Prix'et i år, kommer til at
bestå af en flok rumænere og deres forbandede sigøjner musik.

Fra : Holst

Dato : 21-05-08 20:06

Thomas M wrote:

> Jeg har en idé om, at hele Melodi Grand Prix'et i år, kommer til at
> bestå af en flok rumænere og deres forbandede sigøjner musik.

Så du forventer et kvalitetsløft, kan jeg forstå.

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-08 20:29

Holst skrev:

> Så du forventer et kvalitetsløft, kan jeg forstå.

LOL

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 22-05-08 13:36

Holst <newsfeb08@shelter.dk> wrote:

> Så du forventer et kvalitetsløft, kan jeg forstå.

Formidabel humor.........

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Lars

Dato : 21-05-08 22:21

On Wed, 21 May 2008 20:59:31 +0200, Thomas M <niks> wrote:

>Jeg har en idé om, at hele Melodi Grand Prix'et i år, kommer til at
>bestå af en flok rumænere og deres forbandede sigøjner musik.

Naaah jeg satser på finsk heavy metal igen i år :)

Fra : Kim2000

Dato : 22-05-08 21:54

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> På DRs Grand Prix-side nævnes tilsyneladende ikke noget om muligheden for
> se det direkte. Jeg har på fornemmelsen at det er den officielle side

Er jeg den eneste der undrer mig over at værternes navne ikke er nævnt noget
sted? Iøvrigt stemte jeg på Letland.