Jimi Hendrix Little wing
Fra : S.G

Dato : 17-05-08 04:47

De udgaver jeg kan finde med nummeret er kun på 2-3 minutter
Jeg er ret sikker på at der findes en udgave der er noget længere hvor
nummeret rigtigt får lov til at leve....

Nogen der ved hvad CD jeg skal købe??

Fra : Studo

Dato : 17-05-08 12:05

den Sat, 17 May 2008 03:47:13 -0700, S.G skrev:

> De udgaver jeg kan finde med nummeret er kun på 2-3 minutter Jeg er ret
> sikker på at der findes en udgave der er noget længere hvor nummeret
> [...]

Mon ikke du skal ud og se på live-materiale så?

På Axis:Bold as love er den netop så lang.
http://en.wikipedia.org/wiki/Little_Wing

Fra : Max

Dato : 17-05-08 12:06

Hej S.G

> Nogen der ved hvad CD jeg skal købe??

Jeg kender heller ikke en længere udgave med JH, men jeg
kan faktisk godt lide den gratis cover versin man kan hente
på denne hjemmeside

http://www.chargeworld.com/covers.htm

ligeledes ligger der en god cover på
The Essential Stevie Ray Vaughan And Double Trouble Disc 2

--
Mvh Max

Fra : Studo

Dato : 17-05-08 12:16

> [...]

> De udgaver jeg kan finde med nummeret er kun på 2-3 minutter Jeg er ret
> sikker på at der findes en udgave der er noget længere hvor nummeret

Og så fik jeg lige set en Wiki side der gjorde det let at klikke løs. Men
ikke mange med tider på.

3:14
http://en.wikipedia.org/wiki/Hendrix_in_the_West

3:20
http://en.wikipedia.org/wiki/More_%22Experience%22

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 17-05-08 12:34

S.G skrev:

> De udgaver jeg kan finde med nummeret er kun på 2-3 minutter
> Jeg er ret sikker på at der findes en udgave der er noget længere
> hvor nummeret rigtigt får lov til at leve....

> Nogen der ved hvad CD jeg skal købe??

På min "Axis: Bold As Love" bliver nummeret fadet ud præcis
ved 2:26, som det skal. Jeg ved ikke hvad jeg går glip af.

--
Herluf :·)

»Alle suspekte eller inkompetente embedsfolk og ministre bør
fyres straks og Mette Vons - og fratages *hele* deres pension«

Fra : Brian Kals

Dato : 17-05-08 14:19

"S.G" <msg1979@gmail.com> skrev i en meddelelse
De udgaver jeg kan finde med nummeret er kun på 2-3 minutter
Jeg er ret sikker på at der findes en udgave der er noget længere hvor
nummeret rigtigt får lov til at leve....

Nogen der ved hvad CD jeg skal købe??

---

Hej

Jeg har to versioner af det nummer.

Live version på 3:08 (Rock Classics)
Alm. version på 2:23 (The Untimate Experience)

Mvh
Brian

Fra : Brian Kals

Dato : 17-05-08 14:30

"Brian Kals" <esa1@houge.spamfree.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har to versioner af det nummer.
>
> Live version på 3:08 (Rock Classics)
> Alm. version på 2:23 (The Untimate Experience)

Glemte lige en acoutic version jeg har (uden sang), men jeg kan sku ikke
huske hvilken plade den kommer fra. Mener det er en af de der acoustic best
of cder. Alle mine cder er pakken ned, da jeg har lagt alt sammen over på
min HD. Desværre har jeg glemt at få plade navnet med i tagén.

Mvh
Brian

Fra : Brian Kals

Dato : 17-05-08 14:33

> huske hvilken plade den kommer fra. Mener det er en af de der acoustic
> best of cder. Alle mine cder er pakken ned, da jeg har lagt alt sammen
> over på min HD. Desværre har jeg glemt at få plade navnet med i tagén.

Glemte det vigtige for dig, den er 6:43min lang.

Fra : Peter G

Dato : 17-05-08 18:49

"S.G" <msg1979@gmail.com> writes:

> De udgaver jeg kan finde med nummeret er kun på 2-3 minutter
> Jeg er ret sikker på at der findes en udgave der er noget længere hvor
> nummeret rigtigt får lov til at leve....
>
> Nogen der ved hvad CD jeg skal købe??

Sikker på at du ikke tænker på Stevie Ray Vaughans cover der er 6+
minutter?

http://youtube.com/watch?v=UdYRzH10L2M

--
Med venlig hilsen, Peter.
http://www.musicbrainz.org

Fra : Steen Jensen

Dato : 20-05-08 17:43

Peter G <pg@fabel.dk> wrote:

> Sikker på at du ikke tænker på Stevie Ray Vaughans cover der er 6+
> minutter?
>
> http://youtube.com/watch?v=UdYRzH10L2M

Little Wing med SRV fra albummet The Sky Is Crying 6:50

Fra : S.G

Dato : 21-05-08 13:40

Takker til jer alle for jeres brugbare svar....

Jeg går igang med jagtne på både cover og original versioner!

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-08 21:04

"S.G" <msg1979@gmail.com> wrote in message
>Takker til jer alle for jeres brugbare svar....
>
>Jeg går igang med jagtne på både cover og original versioner!

Så er her et cover som du bare må have med:
http://youtube.com/watch?v=o6amczqaEfc

En hyldest til både Jimi og Stevie, af en ikke helt ueffen guitarist

/Alex