Hvem er hun ?
Fra : MFN

Dato : 14-05-08 14:58

Søger en sang og kunstneren.

Hendes vokal lyder lidt ala' Kira And The Kindred Spirits.

Der bliver sunget " you're back's against the wall" og i omkvædet ændres
rytmen på trommerne til et hurtigere beat, og hun synger noget ala "standing
on the ... bla bla et eller andet"

Nummeret var vældig meget spillet i radioen for et par måneder siden og
høres stadig ind imellem.

Jep, jeg ved den er svær.

/Michael

Fra : Holst

Dato : 14-05-08 15:05

MFN wrote:

> [...]
> on the ... bla bla et eller andet"
>
> Nummeret var vældig meget spillet i radioen for et par måneder siden og

Der ringede lige en klokke oppe i hovedet, men den ringede jo ikke nok
til, at jeg kunne sætte et navn på den.

Men føder man Google med den information, du har leveret, så kommer der
hurtigt et svar frem, som også passer med min klokke:

http://www.youtube.com/watch?v=cMFExJzaO1c

Fra : MFN

Dato : 14-05-08 15:14

OOOOHHAAAA ---- fantastic.

Det er satme verdensklasse. Det er jo lige den. Kanon.

Jeg bukker og takker ærbødigt for hjælpen.

/Michael

Fra : Holst

Dato : 14-05-08 15:27

MFN wrote:

> OOOOHHAAAA ---- fantastic.
>
> Det er satme verdensklasse. Det er jo lige den. Kanon.
>
> Jeg bukker og takker ærbødigt for hjælpen.

Du skal såmænd blot indtaste:

"your back's against the wall" standing lyrics

i Google.