Se den lille kattekilling
Fra : Kert Rats

Dato : 09-05-08 06:06

Jeg er på udkig efter en rockudgave af »Se den lille kattekilling....« fra
ca. først i 70'erne.

Kan nogen her i vores gode gruppe hjælpe mig?

Venligst

Kert Rats

-----------------
www.trekkies.dk
Danmarks Star Trek-forening
med ca. 500 medlemmer

Fra : Kasper Jensen

Dato : 09-05-08 08:12

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er på udkig efter en rockudgave af »Se den lille
> kattekilling....« fra ca. først i 70'erne.
>
> Kan nogen her i vores gode gruppe hjælpe mig?

Leif Bjarne Rune Roadrunners: Se Den Lille Kattekiling på vinylsingle
fra 1972 på Epic. Det er en del år siden, at jeg har hørt den, men den
ligger vist i grænselandet mellem pop og rock. Singlen listes flere
gange årligt på QXL, så det skulle være muligt at få fat i den -
alternativt står der også et eksemplar på Statsbiblioteket i Århus, som
kan aflyttes der.

Fra : Kert Rats

Dato : 09-05-08 19:33

"Kasper Jensen" <kasperjensen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på QXL, så det skulle være muligt at få fat i den - alternativt står der
> også et eksemplar på Statsbiblioteket i Århus, som kan aflyttes der.
Tak for svar.

Venligst

Kert Rats