sang med ping-pongrytme
Fra : MH

Dato : 03-05-08 16:56

Jeg er på udkik efter et nummer, som var ude omtrent samme tid som
Hampenberg havde sin storhedstid. Jeg er ret sikker på det også var et dansk
deejay koncept, men ret sikker gør mig stadig ikke i stand til at huske
hverken titel på nummer eller artist.
Hjælp mig inden jeg bliver skør(eller...)

mvh
mh

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-08 20:33

MH wrote:
> [...]
> til at huske hverken titel på nummer eller artist.
> Hjælp mig inden jeg bliver skør(eller...)

Et vildskud kunne være Barcode Brothers - Dooh Dooh:

http://www.youtube.com/watch?v=tYO7VXJvnKs

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Jacob

Dato : 03-05-08 22:33

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse

> [...]
> Michael
>
> Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
> 25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Hvis det er sangen som starter med lyden af en bordtennis bold som bliver
slået i bordet og har den lyd kørende igennem hele sangen nærmet så er det
Crispy's In & Out.

MVH
Lars

Fra : MH

Dato : 03-05-08 22:57

> [...]
> slået i bordet og har den lyd kørende igennem hele sangen nærmet så er det

Det er præcis den !! Tak for hjælpen. Så videoen på youtube, og læste lidt
om Crispy. RIP Mette, hvor tragisk - al al for kort et liv.