Dagens ord: quit (service til preben)
Fra : Studo

Dato : 03-05-08 13:02

[preben fik startet i forrige tråd, så hermed kopieret, god jagt]
Ups, det havde jeg ikke set. Tak!

Ordet bliver "quit". Selv lægger jeg ud med kun et indlæg:

Shania Twain - I Ain't No Quitter
http://www.youtube.com/watch?v=V56deKGgmMo

Listen over brugte ord:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Away, Beautiful/smuk,
Bike, Birthday, Black, Blue, Booze, Bridge, Car, Cartoon, Country,
Cowboy, Crazy, Dad/Father, Dance, Dark, Daughter, Doctor, Dream, Duo,
Dør, Eternal, Evil, Eyes/Øjne, Fantasi, farver/colors, Fat, Feelings,
Fever, Food, Forkortelser, Friend, Fun, Funk, Genial, Girls, Grand Prix,
Guitar, Hands, Hawaii, Heart, Heaven, Heavy, Hello, Help, Highway,
Hollywood, Hot, House, Hurricane, Ireland, jack, King, Latin, Life,
Light/lys, Live, Love, Luft/Ilt, Man/Mand, MILF., Milk, Milk, Mind,
Monday,
Money,
Moon, Mother, Night, Nobody, Ocean, One, Pain, Peace, Pearl, Pets,
Physics, Pigenavne, Pray, Queen, Quit Radio, Rain, Religion, Road, Robot,
Rock, Rock'n Roll, Roses/rose/roser, Royal, Run, Service, Sex, Skov, Sky,
Small, Smile, Smoke, Snow, Speed, Spring, Stimulanser, Storby, Sun,
Surprice, Sweet, Søndag, tal/numbers/0123456789, Thunder, Time, Tomorrow,
Train, Tribute, Twins, Unknown, Walk, Water, Wedding, Weekend, Wheel,
Whiskey, Wine, Woman, Wood, Word, Work, World, Write, Yesterday, You,

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 03-05-08 13:20

Studo <rekvalmerNEJ@TAKgooglemail.com> enriched usenet with:

> Ordet bliver "quit"

Stop! Hammer time
http://www.youtube.com/watch?v=Cdk1gwWH-Cg
(MC Hammer - Too Legit to quit

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Fra : Holm

Dato : 03-05-08 13:47

To gange rock over samme emne, men med omvendt fortegn

Led Zeppelin - "I Can't Quit You Baby"
Queens of the Stone Age - "You Can't Quit Me Baby"

Youtube er desværre død lige nu. Links følger ved førstkommende lejlighed

--
s s h o l m (at) g m a i l . c o m

Fra : Holm

Dato : 03-05-08 21:45

http://www.youtube.com/watch?v=37PDZ0YTwC4

http://www.youtube.com/watch?v=m39e8oHG6TI

--
s s h o l m (at) g m a i l . c o m

Fra : Studo

Dato : 03-05-08 13:57

den Sat, 03 May 2008 12:01:44 +0000, Studo skrev:

> [preben fik startet i forrige tråd, så hermed kopieret, god jagt] Ups,
> det havde jeg ikke set. Tak!
>
> Ordet bliver "quit".
Og med det ord, blev der ramt noget som ikke er så meget at finde i min
samling.

SÃ¥ det blev til et minde fra en film, de fleste af jer nok har set.
Tenacious D - Kyle Quit the Band Live
http://youtube.com/watch?v=Jqp_JeMkRLs

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-05-08 14:41

Studo wrote:
> [preben fik startet i forrige tråd, så hermed kopieret, god jagt]
> Ups, det havde jeg ikke set. Tak!
>
> Ordet bliver "quit".

Slade med "Let's Call It Quit's" fra "Nobody's Fool"

Meat Loaf med "I Just Won't Quit" fra "Bat Out Of Hell II"

Atomic Swing med "MosQUITos On Mars" fra "A Car Crash In The Blue"

Jeg kan desværre heller ikke få youtube til at virke, så det er uden links

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-05-08 17:04

Og så kom youtube igang igen, så her er links:

http://www.youtube.com/watch?v=nOOsVtmtmoU

http://www.youtube.com/watch?v=J7oH1xYcGUQ

> Atomic Swing med "MosQUITos On Mars" fra "A Car Crash In The Blue"

Og den kan jeg ikke finde, så her er en anden fra dette superfede album:
http://www.youtube.com/watch?v=ljFDgUL88Vw

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Per Hagemann

Dato : 03-05-08 16:19

"Studo" <rekvalmerNEJ@TAKgooglemail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Ups, det havde jeg ikke set. Tak!
>
> Ordet bliver "quit". Selv lægger jeg ud med kun et indlæg:

Her er det ikke nødvendigt at slå op i en engelsk-fransk ordbog for at komme
i tanke om:

Jacques Brel - Ne Me Quitte Pas

http://www.youtube.com/watch?v=RKMqCqjixyo

Brel fremfør også en sang om en mand, som skal forlade livet:

Jacques Brel - Le Moribond

http://www.youtube.com/watch?v=J9OXwWuAHcE

Begge sange kom mere end 10 år senere i engelske versioner med canadieren
Terry Jacks. Ne Me Quitte Pas blev til If You Go Away, mens Le Moribond kom
til at hedde Seasons In The Sun.

Fra : schlafen

Dato : 03-05-08 17:34

> [...]
> Ups, det havde jeg ikke set. Tak!
>
> Ordet bliver "quit". Selv lægger jeg ud med kun et indlæg:

Bros - I Quit - de var da fantastiske....
http://www.youtube.com/watch?v=pgI0mS7Wr8E

Fra : preben nielsen

Dato : 04-05-08 15:30

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i meddelelsen

> Bros - I Quit - de var da fantastiske....
> http://www.youtube.com/watch?v=pgI0mS7Wr8E

Fandenme ja. Bolden er din nu.

Fra : Lars Frandsen

Dato : 04-05-08 11:22

> [...]
> Ups, det havde jeg ikke set. Tak!
>
> Ordet bliver "quit". Selv lægger jeg ud med kun et indlæg:

ABBA - ChiQUITita
http://www.youtube.com/watch?v=pwrwBDycQFs
--
Mvh.