Bryllupsfest skal holdes ....
Fra : Allan Møller

Dato : 20-05-08 20:05

Skal til at planlægge ovenstående for mig selv og min kommende kone.

Svigerforældre vil komme med råvare til middagen - vi skal skaffe en kok.
Kokken er næsten hjemme men nu kommer det største problem - et lokale på
Amager med køkken.

Er der nogen som kender til noget som kan lejes for en weekend ? Helst på
Amager men andre steder i København kunne nok gå an.
Der skal være plads til mindst 40 mennesker og der skal være adgang til et
køkken hvor "vores" kok kan lave middag til 40 mennesker.

Kan kun finde lokaler hvor man skal købe mad og drikkervarer på stedet.

Beklager for det lidt off-topic men tror måske nogen her sidder med en viden
om sådan noget.

Mvh. Allan