God portvin
Fra : rondo

Dato : 13-05-08 09:11

Hej alle sammen,

jeg er ude at rejse og vil gerne have en god portvin med hjem. Nu er
jeg ikke så dygtig til portvin, så kan I foreslå én, som jeg burde
kunne få i lufthavnen på vej hjem?

På forhånd tak,
Ronnie

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-05-08 20:10

"rondo" <newsnospam@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er jeg ikke så dygtig til portvin, så kan I foreslå én, som jeg
> burde kunne få i lufthavnen på vej hjem?

Jeg er næsten sikker på, at du kan købe Sandemanns portvin i
lufthavn. Den er efter min mening den bedste man kan få.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-05-08 22:23

> Jeg er næsten sikker på, at du kan købe Sandemanns portvin i
> lufthavn. Den er efter min mening den bedste man kan få.

Det er sikkert din mening. Jeg håber ikke, du har smagt for meget vintage
port.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Lars

Dato : 13-05-08 20:54

rondo skrev:
> Hej alle sammen,
>
> jeg er ude at rejse og vil gerne have en god portvin med hjem. Nu er
> jeg ikke så dygtig til portvin, så kan I foreslå én, som jeg burde
> kunne få i lufthavnen på vej hjem?

I Kastrup er der hverken et stort udvalg eller nogen særlig besparelse.
Det gælder sågar i Tax-Free, hvor du let risikere at komme til at betale
det samme som i en alm. dansk butik.

Jeg ville kigge efter noget i afrejse-lufthavnen (eller -landet), mange
lufthavne har rene spiritusbutikker med stort udvalg og nogenlunde
priser. I København er det vist mest cognac og whisky, der satses på -
og så 20 varianter af Danzka eller Absolut-vodka....

Fra : Anders Truelsen

Dato : 14-05-08 03:03

Hej Ronnie

Kig efter en 10 års Tawny fra Taylor, Calém, Romariz (priser i DK
mellem 175 og 125 hhv.) eller en af de andre store, det går du ikke
helt galt med.

mvh.
/a