Roger Waters - godt og enkelt spisested i ~
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 12-05-08 21:42

Skal til Roger Waters i morgen aften og kommer fra Kbh. i bil og vil
gerne spise lidt inden koncerten. Noget lækkert - ikke dyrt, men godt.

Ideer?

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-05-08 17:05

"Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse

> Skal til Roger Waters i morgen aften og kommer fra Kbh. i bil og vil
> gerne spise lidt inden koncerten. Noget lækkert - ikke dyrt, men godt.
>
> Ideer?

Nope, men glæd dig til koncerten. Hørte ham selv på Roskilde forrige år, og
det var uden sammenligning min største koncertoplevelse nogen sinde.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 14-05-08 11:12

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> "Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse

> Nope, men glæd dig til koncerten. Hørte ham selv på Roskilde forrige år, og
> det var uden sammenligning min største koncertoplevelse nogen sinde.

Der var en times ventetid på de steer vi prøvede, så det endte på McD.
Mhmmm.

Koncerten var fantastisk - har haft 2 planer med koncerter i mit liv.
Pink Floyd og Deep Purple......... i går fik jeg næsten opfyldt den ene!

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-05-08 15:55

> Koncerten var fantastisk - har haft 2 planer med koncerter i mit liv.
> Pink Floyd og Deep Purple......... i går fik jeg næsten opfyldt den
> ene!

Hehe. Ikke for at hovere eller noget, men jeg var nede i Westfallenhalle og
se Pink Floyd opføre "The Wall" tilbage i 1980

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 17-05-08 02:09

On 2008-05-14 16:54:54 +0200, "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> said:

> "Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse

> Hehe. Ikke for at hovere eller noget, men jeg var nede i Westfallenhalle og
> se Pink Floyd opføre "The Wall" tilbage i 1980

Nå så vil jeg leg med..

Jeg så Roger Waters første gang i Berlin 1990 (The Wall), så ham sidste
år på Augustenborg slotspark og i Odense den anden dag.

Simpelhen genialt.

Pink Floyd nappede jeg med i 94 i parken..

:)

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-05-08 18:12

"Jesper Nielsen" <ultra_dk@msn.com> skrev i en meddelelse

> Pink Floyd nappede jeg med i 94 i parken..

Næppe. Roger Waters var vist ikke med i '94?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim Schulz

Dato : 13-05-08 17:17

On Mon, 12 May 2008 22:41:34 +0200
jesper@gylling.net (Jesper Haaber Gylling) wrote:

> Skal til Roger Waters i morgen aften og kommer fra Kbh. i bil og vil
> gerne spise lidt inden koncerten. Noget lækkert - ikke dyrt, men godt.
>
> Ideer?

Marco polo er god italiensk mad til rimelige penge. ligger rimeligt
centralt på jernbanegade.
http://www.rest-marcopolo.dk/

--
Kim Schulz | Blog: http://www.schulz.dk/