Blå rarbarbersaft - efter kontakt med meta~
Fra : uh

Dato : 03-05-08 09:15

Hej kloge hoveder. Nogen der har kendskab til dette? Efter en nat med bunden
af trådsien dyppet i saften, er den smukke røde saft blevet blålig, fotos
her: http://picasaweb.google.dk/ullasoeborg/2008_05_03

Er saften blevet kassabel, eller kan den spises som rabarbergrød - hvis vi
altså har lyst , blå mad er jo ikke lige det der frister mest, men det var
dejlige vinrabarber - og min mand havde glædet sig til gammeldags siet
rabarbergrød, nu skal han vel vente 3-4 uger inden der er nok igen til grød.

Hvad mener I, er der noget kemisk galt, er det blevet giftigt, eller er det
kun kosmetisk? Kan den evt. spises med bind for øjnene ? Bør jeg selv være
mundskænk ?

Mvh uh