Tørret pølse
Fra : Allan Møller

Dato : 02-05-08 15:04

Fik engang en tjekkisk ven til at købe nogle spegepølser med hjem fra
Tjekkiet og de var helt fantastiske.
Ved ikke hvordan de var da de blev købt men da jeg fik dem var de tørret og
da jeg sagde til min
ven at jeg ville ligge dem i køleskabet gloede han på mig som om jeg var
åndssvag - de skulle ligge mørkt og tørt sagde han.

Nu ville jeg gerne ha sådan nogle pølser igen men kan jeg bare købe en go'
pølse hos slagteren og så ligge dem til tørring ?

Mvh. Allan

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-08 01:55

Allan Møller wrote:
> [...]

Hvad med at købe nogle ølpølser ? De kan klare lidt af hvert, bli'r bedre og
bedre med tiden ( til en vis grænse )

Mvh Ebbe