Idéer til pandekagehus søges
Fra : Morten Dut

Dato : 30-04-08 23:33

Jeg skal lave et pandekagehus og søger i den forbindelse inspiration
til, hvordan pandekagehuset kan bygges og hvilke ingridienser, der
smager godt sammen med pandekager.

Jeg havde forestillet mig at bygge et hus op i lagdelte pandekager,
men det skulle også gerne kunne spises bagefter.

Har du en god idé, som jeg kan bruge.

Fra : Margrete Johansen

Dato : 06-05-08 21:22

"Morten Dut" <mortendut@gmail.com> wrote in message
[...]

Hvad med at lave en bjælkehytte af rullede pandekager? Du kan rulle dem
sådan lidt fladt - jeg tror godt de kan klare det - men du må nok støtte med
nogle gode stegespyd for at få taget til at hænge på.

Margrete - www.smagsuniverset.dk