/ Forside / Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Fritidssejlads
#NavnPoint
dabj 9220
trimare46 2651
pallenoc 1600
BjarneD 1560
piaskov 1180
pjk 1173
Teil 1110
emesen 1090
dova 1060
10  transor 1030
I'm Back .....
Fra : Ukendt


Dato : 03-05-08 21:28

Nu har Cybercity sørme fået deres server op at køre igen, så jeg er retur på
linien. Jeg kan se at der ikke er nogen indlæg fra den 13-27.april, så hvis
nogen har stillet mig et spørgsmål, så bær over med mig. - eller med
cybercity ...

Bjarke



 
 
SørenH (04-05-2008)
Kommentar
Fra : SørenH


Dato : 04-05-08 07:58

Bjarke M. Christensen skrev:
> Nu har Cybercity sørme fået deres server op at køre igen, så jeg er
> retur på linien. Jeg kan se at der ikke er nogen indlæg fra den
> 13-27.april, så hvis nogen har stillet mig et spørgsmål, så bær over med
> mig. - eller med cybercity ...
>
> Bjarke
>
>
Nåh, - jeg blev helt nervøs for at du måske var blevet eksporteret, -
det sker jo tit i din branche
SørnH
Marie af Næstved
- nu med mast på 1,5 meter!

Ukendt (04-05-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 04-05-08 18:58

Ja, det rigtigt. Man ved aldrig.

Men jeg er har stadig. Og har savnet dk.fritid.sejlads....

Søren, fortæl lidt om hvor langt du er og hvordan det går ....

Bjarke


"SørenH" <soren@FJERNhelefamilien.dk> wrote in message
news:481d5e7a$0$4457$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Bjarke M. Christensen skrev:
>> Nu har Cybercity sørme fået deres server op at køre igen, så jeg er retur
>> på linien. Jeg kan se at der ikke er nogen indlæg fra den 13-27.april, så
>> hvis nogen har stillet mig et spørgsmål, så bær over med mig. - eller med
>> cybercity ...
>>
>> Bjarke
>>
>>
> Nåh, - jeg blev helt nervøs for at du måske var blevet eksporteret, - det
> sker jo tit i din branche
> SørnH
> Marie af Næstved
> - nu med mast på 1,5 meter!


Steffen Skov (04-05-2008)
Kommentar
Fra : Steffen Skov


Dato : 04-05-08 15:27

Hej Bjarke
Det er rart at læse. Jeg troede, det kun var mig
Hilsen Steffen

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
meddelelse news:481ccaef$0$314$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Nu har Cybercity sørme fået deres server op at køre igen, så jeg er retur
> på linien. Jeg kan se at der ikke er nogen indlæg fra den 13-27.april, så
> hvis nogen har stillet mig et spørgsmål, så bær over med mig. - eller med
> cybercity ...
>
> Bjarke
>
>



Ukendt (04-05-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 04-05-08 18:59

I skulle se de svar jeg har fået på min fejlmelding til cybercity. I ville
tro det var løgn. Amatøragtigt.

Bjarke

"Steffen Skov" <Xsskov@vip.cybercity.dkY> wrote in message
news:481dc932$0$318$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Hej Bjarke
> Det er rart at læse. Jeg troede, det kun var mig
> Hilsen Steffen
>
> "Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
> meddelelse news:481ccaef$0$314$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> Nu har Cybercity sørme fået deres server op at køre igen, så jeg er retur
>> på linien. Jeg kan se at der ikke er nogen indlæg fra den 13-27.april, så
>> hvis nogen har stillet mig et spørgsmål, så bær over med mig. - eller med
>> cybercity ...
>>
>> Bjarke
>>
>>
>
>


boa (05-05-2008)
Kommentar
Fra : boa


Dato : 05-05-08 09:36

Bjarke M. Christensen skrev:
> I skulle se de svar jeg har fået på min fejlmelding til cybercity. I
> ville tro det var løgn. Amatøragtigt.

........
Du er da en af de "heldige", som
overhovedet har fået svar på nogen som
helst henvendelse !!
Jeg fandt kun ved en tilfældighed ud af
at det ikke var hos mig der var
problemer med opsætningen. En cybercity
medarbejder kom til at fortale sig, da
jeg i anden sammenhæng var i kontakt med
deres kundeservice (eller hvad man nu
vil kalde den funktion)


BoA

Ukendt (05-05-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 05-05-08 20:08

Det krævede også lidt snilde og lidt forbindelser. Det skyldes at de i
forbindelse med branden i deres driftcenter valgte at ignorere en del
systemer, som de fandt mindre vigtige. Sikkert en korrekt prioritering, men
alligevel ufattelig amatøragtigt ikke at melde ærligt ud ....

Bjarke


"boa" <boaFJERNES@tiscali.dk> wrote in message
news:481ec6f7$0$314$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Bjarke M. Christensen skrev:
>> I skulle se de svar jeg har fået på min fejlmelding til cybercity. I
>> ville tro det var løgn. Amatøragtigt.
>
> .......
> Du er da en af de "heldige", som overhovedet har fået svar på nogen som
> helst henvendelse !!
> Jeg fandt kun ved en tilfældighed ud af at det ikke var hos mig der var
> problemer med opsætningen. En cybercity medarbejder kom til at fortale
> sig, da jeg i anden sammenhæng var i kontakt med deres kundeservice (eller
> hvad man nu vil kalde den funktion)
>
>
> BoA


Steffen Skov (06-05-2008)
Kommentar
Fra : Steffen Skov


Dato : 06-05-08 17:12

Hejsa
Nedenstående modtog jeg dagligt efter jeg havde skrevet, at de ikke leverede
den vare jeg betalte for - såe det?
Men jeg fik da ikke at vide, at der havde været ild i et center (det ville
nok have stillet mig mere forstående).
Nå - men godt vi nu er "samlet" igen.
Hilsen Steffen

"Kære Steffen Skov


Tak for din henvendelse.



Vi har nu registreret din henvendelse, og vi arbejder på, at du får et
svar så hurtigt som muligt.


Hvis du ringer til os, inden vi har besvaret din henvendelse, beder vi
dig oplyse, at du tidligere har skrevet til os. I den forbindelse bedes du
oplyse følgende sagsnummer:


Vi ser frem til at hjælpe dig.



Med venlig hilsen
Cybercity


Cybercity A/S . Frederikskaj . DK-1780 København V . Tlf: 33 98 33 33"


"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
meddelelse news:481f5b1d$0$317$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Det krævede også lidt snilde og lidt forbindelser. Det skyldes at de i
> forbindelse med branden i deres driftcenter valgte at ignorere en del
> systemer, som de fandt mindre vigtige. Sikkert en korrekt prioritering,
> men alligevel ufattelig amatøragtigt ikke at melde ærligt ud ....
>
> Bjarke
>
>
> "boa" <boaFJERNES@tiscali.dk> wrote in message
> news:481ec6f7$0$314$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> Bjarke M. Christensen skrev:
>>> I skulle se de svar jeg har fået på min fejlmelding til cybercity. I
>>> ville tro det var løgn. Amatøragtigt.
>>
>> .......
>> Du er da en af de "heldige", som overhovedet har fået svar på nogen som
>> helst henvendelse !!
>> Jeg fandt kun ved en tilfældighed ud af at det ikke var hos mig der var
>> problemer med opsætningen. En cybercity medarbejder kom til at fortale
>> sig, da jeg i anden sammenhæng var i kontakt med deres kundeservice
>> (eller hvad man nu vil kalde den funktion)
>>
>>
>> BoA
>



Ukendt (06-05-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 06-05-08 23:29

Enig. Det er et dumt automat svar.

Se:
http://www.computerworld.dk/art/45603?cid=2&q=teknologi&a=cid&i=2&o=19&pos=20

Bjarke

"Steffen Skov" <Xsskov@vip.cybercity.dkY> wrote in message
news:48208399$0$318$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Hejsa
> Nedenstående modtog jeg dagligt efter jeg havde skrevet, at de ikke
> leverede den vare jeg betalte for - såe det?
> Men jeg fik da ikke at vide, at der havde været ild i et center (det ville
> nok have stillet mig mere forstående).
> Nå - men godt vi nu er "samlet" igen.
> Hilsen Steffen
>
> "Kære Steffen Skov
>
>
> Tak for din henvendelse.
>
>
>
> Vi har nu registreret din henvendelse, og vi arbejder på, at du får
> et svar så hurtigt som muligt.
>
>
> Hvis du ringer til os, inden vi har besvaret din henvendelse, beder
> vi dig oplyse, at du tidligere har skrevet til os. I den forbindelse bedes
> du oplyse følgende sagsnummer:
>
>
> Vi ser frem til at hjælpe dig.
>
>
>
> Med venlig hilsen
> Cybercity
>
>
> Cybercity A/S . Frederikskaj . DK-1780 København V . Tlf: 33 98 33
> 33"
>
>
> "Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
> meddelelse news:481f5b1d$0$317$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> Det krævede også lidt snilde og lidt forbindelser. Det skyldes at de i
>> forbindelse med branden i deres driftcenter valgte at ignorere en del
>> systemer, som de fandt mindre vigtige. Sikkert en korrekt prioritering,
>> men alligevel ufattelig amatøragtigt ikke at melde ærligt ud ....
>>
>> Bjarke
>>
>>
>> "boa" <boaFJERNES@tiscali.dk> wrote in message
>> news:481ec6f7$0$314$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>> Bjarke M. Christensen skrev:
>>>> I skulle se de svar jeg har fået på min fejlmelding til cybercity. I
>>>> ville tro det var løgn. Amatøragtigt.
>>>
>>> .......
>>> Du er da en af de "heldige", som overhovedet har fået svar på nogen som
>>> helst henvendelse !!
>>> Jeg fandt kun ved en tilfældighed ud af at det ikke var hos mig der var
>>> problemer med opsætningen. En cybercity medarbejder kom til at fortale
>>> sig, da jeg i anden sammenhæng var i kontakt med deres kundeservice
>>> (eller hvad man nu vil kalde den funktion)
>>>
>>>
>>> BoA
>>
>
>


Steffen Skov (07-05-2008)
Kommentar
Fra : Steffen Skov


Dato : 07-05-08 19:20

Hejsa
Dumt af Cybercity ikke at oplyse deres kunder om dette. Det er en
prioritering jeg selv ville lave, om jeg var i samme situation.
Hilsen Steffen
---
"Håbet er som en høne, der lægger flere æg, end den kan ruge ud"!

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
meddelelse news:4820dbc4$0$314$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Enig. Det er et dumt automat svar.
>
> Se:
> http://www.computerworld.dk/art/45603?cid=2&q=teknologi&a=cid&i=2&o=19&pos=20
>
> Bjarke
>
> "Steffen Skov" <Xsskov@vip.cybercity.dkY> wrote in message
> news:48208399$0$318$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> Hejsa
>> Nedenstående modtog jeg dagligt efter jeg havde skrevet, at de ikke
>> leverede den vare jeg betalte for - såe det?
>> Men jeg fik da ikke at vide, at der havde været ild i et center (det
>> ville nok have stillet mig mere forstående).
>> Nå - men godt vi nu er "samlet" igen.
>> Hilsen Steffen
>>
>> "Kære Steffen Skov
>>
>>
>> Tak for din henvendelse.
>>
>>
>>
>> Vi har nu registreret din henvendelse, og vi arbejder på, at du får
>> et svar så hurtigt som muligt.
>>
>>
>> Hvis du ringer til os, inden vi har besvaret din henvendelse, beder
>> vi dig oplyse, at du tidligere har skrevet til os. I den forbindelse
>> bedes du oplyse følgende sagsnummer:
>>
>>
>> Vi ser frem til at hjælpe dig.
>>
>>
>>
>> Med venlig hilsen
>> Cybercity
>>
>>
>> Cybercity A/S . Frederikskaj . DK-1780 København V . Tlf: 33 98 33
>> 33"
>>
>>
>> "Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
>> meddelelse news:481f5b1d$0$317$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>> Det krævede også lidt snilde og lidt forbindelser. Det skyldes at de i
>>> forbindelse med branden i deres driftcenter valgte at ignorere en del
>>> systemer, som de fandt mindre vigtige. Sikkert en korrekt prioritering,
>>> men alligevel ufattelig amatøragtigt ikke at melde ærligt ud ....
>>>
>>> Bjarke
>>>
>>>
>>> "boa" <boaFJERNES@tiscali.dk> wrote in message
>>> news:481ec6f7$0$314$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>>> Bjarke M. Christensen skrev:
>>>>> I skulle se de svar jeg har fået på min fejlmelding til cybercity. I
>>>>> ville tro det var løgn. Amatøragtigt.
>>>>
>>>> .......
>>>> Du er da en af de "heldige", som overhovedet har fået svar på nogen som
>>>> helst henvendelse !!
>>>> Jeg fandt kun ved en tilfældighed ud af at det ikke var hos mig der var
>>>> problemer med opsætningen. En cybercity medarbejder kom til at fortale
>>>> sig, da jeg i anden sammenhæng var i kontakt med deres kundeservice
>>>> (eller hvad man nu vil kalde den funktion)
>>>>
>>>>
>>>> BoA
>>>
>>
>>
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408925
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste