REgonal tog fra Berlin Schoenefeld
Fra : Ivar Madsen

Dato : 26-05-08 19:21

Jeg kommer med easyjet til Berlin Schoenefeld lørdag aften, og har meget
begranset tid til at komme til hotellet i Berlin.
Jeg har på db.de fundet ud af, at jeg kan tage regonal toget fra
Berlin-Schönefeld Flughafen Lø, 31.05.08 22:18
men tiderliger har jeg kun fundet S-toget, så derfor vil jeg godt høre om
det er samme station, bare en anden perron jeg skal finde RE toget?
Eller hvor finder jeg det?

Ivar

Fra : Karsten Madsen

Dato : 26-05-08 20:24

Ivar Madsen formulerede spørgsmålet:
> [...]
> men tiderliger har jeg kun fundet S-toget, så derfor vil jeg godt høre om
> det er samme station, bare en anden perron jeg skal finde RE toget?

Det er fuldstændigt korrekt: RE toget kører blot fra en anden perron
(som regel den der er længst væk fra indgangen).

Mvh.
Karsten