Bangkok til stranden
Fra : ___P.Sir

Dato : 25-05-08 09:13

Hvis man har et par dage i Bangkok - og hellere vil til stranden, hvordan
gør man det så nemmest? Selvfølgelig kan man tage et fly til f.eks. Puhket -
men er der andre hurtigere løsninger?
Søren

Fra : Steen Johansen

Dato : 25-05-08 09:45

"___P.Sir" <remove_pbs@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gør man det så nemmest? Selvfølgelig kan man tage et fly til f.eks.
> Puhket - men er der andre hurtigere løsninger?

Pattaya 2 timer med bus fra Ekamai sky train station 125 Bath ca 20 kr

Fra : ;o\)-max-

Dato : 25-05-08 13:28

"___P.Sir"
> [...]
> nemmest? Selvfølgelig kan man tage et fly til f.eks. Puhket - men er der andre hurtigere

Folk er glade for Hua Hin - tag toget direkte.. Du kan flyve til
Koh Samui for nogle få hundred kroner. Jeg hader Phuket..-max-

Fra : ___P.Sir

Dato : 25-05-08 13:49

"-max-" <max@bamarzone.dk> skrev i en meddelelse

> "___P.Sir"
>
> Folk er glade for Hua Hin - tag toget direkte.. Du kan flyve til
> Koh Samui for nogle få hundred kroner. Jeg hader Phuket..-max-
Tog til Hua hin --- hvor lang rejsetid? Hvor går toget fra?
Søren

Fra : The Mip

Dato : 26-05-08 07:38

"___P.Sir" <remove_pbs@adslhome.dk> wrote in message

> "-max-" <max@bamarzone.dk> skrev i en meddelelse

> Tog til Hua hin --- hvor lang rejsetid? Hvor går toget fra?
> Søren
Prøv: State Railway of Thailand
http://www.railway.co.th/English/Time_HTML.asp
Ligner 8.05 til 11:11

Hua hin er et rart sted - lidt turistet dog ikke nær som Phuket - gode
strande og med mange billige skrædere og super resturanter.

Mere om Hua Hin på ex. http://wikitravel.org/en/Hua_Hin

the_mip