Festival Tours
Fra : Poul

Dato : 18-05-08 08:50

Hej

Vi tænker at bestille rejsen "Sydamerikas Perler" fra Festival Tours
(Kalder sig også Air Scandinavia A/S).

Er der nogen der har erfaring med bureauet og deres rejser?

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 18-05-08 11:15

Poul <xxxxxxx@yahoo.dk> wrote in news:umnv24hdmnrl2iuuiv90g8olda6ip4ht5h@
4ax.com:

> Vi tænker at bestille rejsen "Sydamerikas Perler" fra Festival Tours
> (Kalder sig også Air Scandinavia A/S).
> Er der nogen der har erfaring med bureauet og deres rejser?

Ingen erfaringer, men jeg har kigget lidt på nettet.

Festval Tours opstod i 1996 og krakkede i 1997 (dengang hele branchen
stortset krakkede) drevet af Peter Hilligsøe. Genopstod kort under Air
Scandinavia A/S også drevet af Peter Hilligsøe.

Air Scandinavia A/S driver også Argentinaeksperten A/S, Boliviaeksperten
A/S, Brasilieneksperten A/S, Chileeksperten A/S, Latinamerikaeksperten
A/S, Perueksperten A/S, Portugaleksperten A/S, Scand. Webtravel Managem.
A/S, Sydamerikaeksperten A/S og The Airline A/S.

Ingen særlig omtale af Festval Tours (udover krakket i 1997) eller Air
Scandinavia A/S.

Festival Tours er et af de rejsebureauer der sender flest danskere på
oplevelsesrejser i Sydamerika.

Medlem af Danmarks Rejsebureau Forening, som bl.a betyder udvidet
ansvarsforsikring og en forpligtigelse til at følge pakkerejseankenævnets
afgørelser.

Umiddelbart ligner det en sund og seriøs virksomhed, med gode produkter.

Fra : Poul

Dato : 19-05-08 14:09

On 18 May 2008 10:15:28 GMT, "Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> wrote:

> [...]
>afgørelser.
>
>Umiddelbart ligner det en sund og seriøs virksomhed, med gode produkter.

Tak for svaret. Jeg tror, at vi bestiller en rejse.