? internet i Spanien -
Fra : NewsGroups

Dato : 16-05-08 12:07

Vi skal være i Spanien i en del af Juli mdr (nord for Valencia i TorreBlanca
og har brug for fri adgang til internet i perioden.

Det kan naturligvis ske via InternetCafe´er men jeg ville foretrække en fri
opkobling via fx mobilnettet så vi har det i lejligheden - også.

Er der nogen der har erfaring med at kontakte Vodafone og få en 1 mdr
opkobling ?

Sidder der nogen med alternativ mulighed så lad mig endelig høre - takker.

per

Fra : Bo

Dato : 16-05-08 10:05

On 16 Maj, 14:06, "NewsGroups" <spørg@først> wrote:
> [...]
> opkobling ?
>
> Sidder der nogen med alternativ mulighed så lad mig endelig høre - takker.

http://www.vodafone.es/idioma/ingles/index.jsp endda på engelsk !
ekstrem langsom forbindelse. vh Bo

Fra : NewsGroups

Dato : 24-05-08 16:44

ekstrem langsom forbindelse. vh Bo<<

Nu har jeg prøvet et par gange at lede - det eneste jeg synes at finde på
siden er "Roaming" og det er ikke en option.