Wifi i Bibione Italien.
Fra : Henrik

Dato : 14-05-08 16:31

Findes der wifi i bibione man kan komme på. Skal ned og holde ferie der.

Håber der nogle der kan hjælpe mig.

Mvh.

Fra : H C Jensen

Dato : 14-05-08 17:44

"Henrik" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> Findes der wifi i bibione man kan komme på. Skal ned og holde ferie der.
>
> Håber der nogle der kan hjælpe mig.
>
> Mvh.

Nogle af campingpladserne tilbyder da wifi

Men Bibone er stort og wifi rækker ikke mange meter så du skal måske skrive
hvor i Bibione du skal til

Hans

Fra : Henrik

Dato : 14-05-08 19:51

Har lejet en lejlighed Valbella hedder den.

Fra : Bo

Dato : 16-05-08 10:12

On 14 Maj, 21:50, "Henrik" <no...@microsoft.com> wrote:
> Har lejet en lejlighed Valbella hedder den.

Download den her, den finder alle WiFi
Easy WIFI Radar - Download - [ Oversæt denne side ]25. dec 2006 ...
Easy WIFI Radar free download. Review, screenshots, testing and
recommendations about Easy WIFI Radar.
easy-wifi-radar.en.softonic.com/ - 40k
vh Bo

Fra : H C Jensen

Dato : 17-05-08 06:52

Har været i Valbella en del gange

Og tror ikke til tilbydes noget wifi der desvære.

Men god tur

Mvh Hans