Søges: Erfaring med charterferie med tyske~
Fra : Karsten Lindberg

Dato : 13-05-08 23:28

Hej
Vi er en familie på 5 - 2 voksne og 3 børn (10, 12 og 16 år) som vil prøve
at rejese fra en tysk lufthavn og med et tysk rejseselskab - i uge 27/2008.
Der er kun én af os som kan ret godt tysk.
Vi har pløjet Nettet igennem og har fundet nogle selskaber som både er
billige o.s.v.... men vi bliver næsten altid i tvivl om, om det nu også er
det rigtige vi gør.... og om vi nu også tør "slippe slanterne"

....så hvis der er nogen der har gode erfaringer i vil af med, så er vo
lutter øren...

Hilsen
Karsten Lindberg
Hadsten

Fra : Bjarne

Dato : 14-05-08 09:57

Karsten Lindberg skrev:
> [...]
> er det rigtige vi gør.... og om vi nu også tør "slippe slanterne"
>
> ...så hvis der er nogen der har gode erfaringer i vil af med, så er vo

Vi har mange erfaringer med at møde tyske turister på charterferier, og
de er generelt ikke gode. Tyske turister er generelt ikke særligt
hensynsfulde, det er blot vores oplevelser og ikke nogen generel fordom
mod tyskere. Men man kan jo nøjagtigt lige så godt havne blandt tyskere
på et feriested, man har fundet via et dansk selskab.

Selve charterrejsen ville jeg næppe have betænkeligheder ved, især ikke
når i har en, der taler godt tysk.
Kom tilbage og fortæl om jeres oplevelser bagefter.

Bjarne

Fra : Søren Friberg

Dato : 14-05-08 17:43

Bjarne skrev:
> [...]
> de er generelt ikke gode. Tyske turister er generelt ikke særligt
> hensynsfulde, det er blot vores oplevelser og ikke nogen generel fordom

Også min. For gælder det om at finde af Tyskere uopdagede områder i
Europa - og der er ikke så mange andre end sydlige Kroatien eller
Slovakiet, hvor naturområderne er pragtfulde.

--
Venlig hilsen
Søren Friberg

friberg-dk.eu

Fra : jimmi1311

Dato : 16-05-08 01:59

On 14 Maj, 00:28, "Karsten Lindberg" <m...@webspeed.dk> wrote:
> [...]
> det rigtige vi gør.... og om vi nu også tør "slippe slanterne"
>
> ...så hvis der er nogen der har gode erfaringer i vil af med, så er vo

Hej Karsten

Jeg har en gang bestil en charter tur gennem lastminute.de, jeg er
ikke særlig god til tysk, men det gik uden problemer.

Vi fløj fra Hamburg via Dubai til Sri lanka og det var en kanon tur.

Bestil I bare og ha' så en god ferie.

MVH
Jimmi

Fra : blonde7@web.de

Dato : 10-06-08 14:19

On 16 Mai, 09:59, jimmi1311 <wolf...@gmail.com> wrote:
> [...]
Hej Karsten

vi bestiller vores charterferie med afgang fra Hamborg i tyskland hos
Peter Pan. De taler dansk og gør altid deres
ypperste for at opfylde dine ønsker og hjælpe med alle de ting du skal
have at vide.
Du kan kontakte dem via reiseagentur-peterpan@web.de

MVH

Susanne

Fra : blonde7@web.de

Dato : 10-06-08 14:27

Hej Karsten!

Næste gang pröv at sende mail til reiseagentur-peterpan@web.de

de taler dansk, er meget flinke og sender gratis tilbud

MVH

Fra : Pro

Dato : 13-07-08 15:03

Prøv lastminute.de