Lejrskole el.
Fra : Peder Hanghøj

Dato : 12-05-08 08:03

Vi overvejer at holde sølvbryllup i udlandet med 40-50 af vores bedste
venner i en ugestid. Landet er ikke så afgørende, dog må det god være
lidt varmt.
Jeg har søgt på nettet men det ebneste jeg har fundet ud er at jeg kan
leje Fanø efterskole.
Der skal kunne laves mad på stedet.
Er der nogen der kan hjælpe?

Venlig hilsen
Peder

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 12-05-08 10:11

Peder Hanghøj <peder@hanghoej.dk> writes:

> [...]
> lidt varmt.
> Jeg har søgt på nettet men det ebneste jeg har fundet ud er at jeg kan

Kontakt de pågældende landes spejderkorps. De ved helt sikkert hvor
der er muligheder. Hvis ikke du kan finde nogle hjemmesider, så prøv
at kontakte KFUM eller DDS og spørg der.

I Tyskland ved jeg at flere af vandrerhjemmene har sådanne
faciliteter, men nu har Tyskland også rigtig mange vandrerhjem.

Mvh Trine

Fra : povl erik olesen

Dato : 12-05-08 14:44

er fanø udlandet?