Billige flybiletter til Athen?
Fra : NHF

Dato : 10-05-08 12:43

Hej

Vi er to familier (7 voksne personer) som gerne vil på ø-hop i Grækenland i
ugerne 28 & 29, og derfor søger jeg efter billige flybilletter. Vi bor hhv.
Fyn og Jylland og kan derfor godt tage fra Hamburg. Er der nogen som ligger
inde med gode råd om flybilletterne?

NHF, Århus

Fra : Jørgen

Dato : 10-05-08 17:10

Det er noget af en opgave du der har sat gruppen på. Billige flybilletter
til Athen er godt nok svære at fremskaffe. Vi vil selv gerne på øhop; men
først i september; men må allerede nu erkende, at billigt bliver det nok
ikke at flyve til Grækkenland denne sommer.

Brug momondo www.momondo.dk til at skaffe jer overblik over priserne fra
henholdsvis København, Billund og Hamborg.

Glem charterselskaberne, Apollo vil have 4600 for en returbillet med deres
charter fly. Hvilket vil nærmest må betegnes som en ågerpris.

http://www.opodo.de har en gang i mellem også fine priser... Jeg har fundet
priser fra ca. 1700 i jeres uger.

Endelig kan i forsøge jer med at kombinere lavprisselskaberne med hinanden.
Ved f.eks. at flyve Ryanair til London Stansted og så f.eks. Aegean Air
http://www.aegeanair.com til Athen. Men jeg tror nu ikke prisen bliver meget
lavere,og i skal have besværet med selv at checke ind i igen. Samt at der
kan komme lange ventetider i transit lufthavnen.For ikke at nævne hvad man
gør, hvis ens første fly bliver forsinket. Hvis i vil forsøge denne løsning,
så vær opmærksom på at lavprisselskaberne bestemt også evd hvornår det er
weekend. Det er som regel altid billigst at rejse med dem om tirsdagen.

Jeg vil spændt følge med i, om der er andre der har gode fif til billige
billeter til Athen, da jeg som sagt skal bruge et par stykker i september
også.

Jørgen

Fra : Anja

Dato : 10-05-08 20:47

"NHF" <volvo4saleFJERNDETTE@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> hhv. Fyn og Jylland og kan derfor godt tage fra Hamburg. Er der nogen som
> ligger inde med gode råd om flybilletterne?

Tjek altid http://www.airberlin.com/ når du skal rejse fra Hamburg - der kan
man næsten altid finde billige biletter.
God ferie
Anja

Fra : SEJ

Dato : 19-05-08 16:18

Hej

Det kan være i er for sent ude, hvis man gør det 6-8 måneder før og er lidt
large mht hvornår man skal af sted kan det fås meget billigere også fra
Kastrup, men Hamburg burde dog være billigere, og momondo.com er nok det
bedste sted.

Hvis I skal på øhop så overvej som vi at flyve direkte videre da det ikke er
særligt dyrt, eks 486 pr person til Milos og tager kun 50 min. Hvis man evt.
skal overnatte og have færgebilletter så koster det en del mere.

Hvis I ikke er så berejst vil jeg overveje Naxos/Paros da det ligger meget
centralt for videre hop (Milos ligger på færge ruten ind til Athen)

mvh

SEJ
http://www.23hq.com/sejprv/album/2312604