Kombinationsferie - findes det?
Fra : Henning

Dato : 08-05-08 16:20

Jeg er glad for at cykle, tager til La Santa et par gange om året for
at svede i bjergene.
Konen gider ikke cykle, og maden er rent ud sagt elendig på La Santa -
så hun bliver hellere hjemme.
Det optimale vil være en ferieform hvor jeg kan dyrke min passion og
hun kan dyrke sin, gourmetmad og kultur/historie om formiddagen, og vi
kan dyrke hinanden i varmen om eftermiddagen og aftnen.
Jeg har ikke kunnet finde denne kombination? Et selskab som tager
hensyn til begge parter. Jeg kan finde selskaber som arrangerer ture
til den seriøse cyklist, og selskaber som arrangerer ture til kunst,
historie, vinslotte osv. Findes kombinationen overhovedet? Vi taler
Frankrig, Italien - bare der er god mad og masser af bakker

Fra : Gert Krabsen

Dato : 08-05-08 16:57

Henning skrev:
> [...]
> historie, vinslotte osv. Findes kombinationen overhovedet? Vi taler
> Frankrig, Italien - bare der er god mad og masser af bakker

Køkkenskolen i Provence? Du cykler, hun laver mad, og du deltager i
aftensmåltidet..
Jeg vil tro, at I kan få en fornuftig aftale med Birthe og Arne.

http://www.fusagersandager.dk/

Fra : jopa

Dato : 08-05-08 16:56

"Henning" < @> skrev
Vi taler
> Frankrig, Italien - bare der er god mad og masser af bakker

Hvorfor ikke også Østrig eller Slovenien.(Alperne) Maden er måske ikke at
råbe hurra af i Østrig
Vi tager på ferie hvert år i det område hvor jeg cykler og konen slapper af
i medens.
Om eftermiddagen/aftenen gør vi så noget sammen.
Ind i mellem cykler hun med.

Har også cyklet en del ved Gardasøen men der er rimeligt meget biltraffik.

--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Dan

Dato : 08-05-08 19:15

Henning < @> wrote:

>Jeg har ikke kunnet finde denne kombination? Et selskab som tager
>hensyn til begge parter.

Må dere bruke et selskap? Hvorfor ikke bare dra på egen hånd? Det gjør
jeg og min kjæreste hvert år, i Frankrike og Italia. Jeg cykler på
formiddagen mens hun slapper av på terassen og så drar vi ut med bil
og får oss kultur og mat på ettermiddagen og kvelden.

--
dan@dod.no
Kelly deluxe -06 rigid 1x1

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-08 21:52

> historie, vinslotte osv. Findes kombinationen overhovedet? Vi taler
> Frankrig, Italien - bare der er god mad og masser af bakker

Cote d'Azur - omkring Vence og Grasse. Kønt og høje bakker
Maden er ikke skidt dér

/karsten

Fra : mikael

Dato : 13-05-08 12:49

On 8 Maj, 17:20, Henning < @> wrote:
> [...]
> historie, vinslotte osv. Findes kombinationen overhovedet? Vi taler
> Frankrig, Italien - bare der er god mad og masser af bakker

Prøv Ruby rejser. de har en del bus ture hvor man selv kan have sin
cykel med. Flere fine steder.
Eller flyv selv til toulouse og tag toget eller lej en bil til
pyrenæerne, her er der flere skønne byer , hvor du kan leje cykel
(også OK) og hvor konen kan slappe af. Prøv eks: http://villagecatalan.com/
det er en dansker og englænder der har nogel huse , et rigtig godt
sted.
Mikael