Rejserute usa
Fra : Per

Dato : 08-05-08 07:58

Jeg leder efter et sted på internettet jeg kan plotte de steder ind jeg godt
vil til, samt afgang og endemål. Også beregner den bedste rute.

Feks. taste los angeles ind som afgang og endemål. Så las vegas , Zion,
Bodie, Solvang osv. ind som way points.
Derefter laver den nemmeste rute mellem alle punkterne.

Mvh Per

Fra : michael

Dato : 08-05-08 10:54

Per wrote:
> [...]
> Bodie, Solvang osv. ind som way points.
> Derefter laver den nemmeste rute mellem alle punkterne.

http://maps.google.com og så klik på "Get directions"

/michael

Fra : Kaj

Dato : 08-05-08 12:44

"Per" <per_mand@edbegenskaber.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Bodie, Solvang osv. ind som way points.
> Derefter laver den nemmeste rute mellem alle punkterne.

Den fungerer i stil med Kraks rutevejledning. Vi brugte den til at
tilrettelægge en tur i Californien og nogle af de vestlige stater i USA her
i foråret.

--
Venlig hilsen
Kaj

Fra : Gone Fishin'

Dato : 08-05-08 20:08

Find dig et detaljeret kort og udse dig de mest interessante ruter. Det
er ikke kun dine waypoints der er værd at se, også turen dertil er værd
at opleve, hvis du vel at mærke udser dig den rigtige rute!

Men selvfølgelig, hvis du bare vil hurtigst muligt fra A til B ...

Jeg vil i øvrigt til enhver tid bytte Solvang og Las Vegas for Bryce
Canyon og Monument Valley, eller Grand Canyon, eller Canyonlands og
Arches, men det er mine personlige valg.

Mvh.
Niels