Billeje i Spanien
Fra : Pallejc

Dato : 03-05-08 22:01

Hej
Vi skal leje en bil i Spanien, kan det bedst betale sig at bestille den nu
eller skal vi vente til Juli måned
hvor vi skal derned?
Kender I et firma I kan anbefale, Avis,Hertz Europcar eller lignende, hvem
er bedst/billigst?

Vi er 3 voksne.

--
Hilsen Palle

Fra : Jan Viegand

Dato : 03-05-08 23:12

"Pallejc" <pjc@image.dk> wrote in message
> [...]
> hvor vi skal derned?
> Kender I et firma I kan anbefale, Avis,Hertz Europcar eller lignende, hvem

Prøv disse:
www.amigoautos.es
www.centauro.net
www.hertz.com: Her er der nogle gange et godt tilbud.

Mvh.

Jan
--
www.almeria.dk
Ferielejligheder til leje lige ved stranden og med god udsigt

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-05-08 23:51

"Pallejc" <pjc@image.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> hvor vi skal derned?
> Kender I et firma I kan anbefale, Avis,Hertz Europcar eller lignende, hvem

Spanien er et stort land, så der findes forskellige udlejningsselskaber i de
forskellige områder. De gange vi har været der, har vi altid lejet hos et af
de lokale selskaber. Det er væsentligt billigere.
Især hvis man lejer gennem charterselskaberne kommer man til at betale
rigeligt.
På Tenerife i november lejede vi bil for under halv pris af, hvad Star Tours
skulle have for at formidle kontakten.

Kurt

Fra : Pallejc

Dato : 04-05-08 10:44

> [...]
> de forskellige områder. De gange vi har været der, har vi altid lejet hos
> et af de lokale selskaber. Det er væsentligt billigere.

Undskyld jeg ikke tænkte på at fortælle vi skal til Barcelona

Palle

Fra : søren brix

Dato : 04-05-08 11:28

> [...]
> hvor vi skal derned?
> Kender I et firma I kan anbefale, Avis,Hertz Europcar eller lignende, hvem

hej Palle

prøv den her : http://tv2.momondo.com/CarRental.aspx

søren

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-08 21:23

> Kender I et firma I kan anbefale, Avis,Hertz Europcar eller lignende, hvem
> er bedst/billigst?

Hej Palle,

Jeg har altid fundet den billigste billeje hos CarJet.com. De er brookers og
udlejer biler fra mange forskellige firmaer.

Mvh.

Lars

Fra : ___P.Sir

Dato : 05-05-08 09:16

"Lars Thygesen" <news-at-lars-thygesen.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har altid fundet den billigste billeje hos CarJet.com. De er brookers
> og udlejer biler fra mange forskellige firmaer.

ingen tvivl om at de billigste er de internetbaserede, ofte engelske
iøvrigt.
www.carjet.co.uk
www.email-car-hire.com
www.rentspain.com

m.v.h.
Preben

www.granvista.dk
luksusferie i Spansk hacienda!

Fra : Pallejc

Dato : 13-05-08 20:01

> ingen tvivl om at de billigste er de internetbaserede, ofte engelske
> iøvrigt.

Jeg er endt med at leje en Ford Focus i 14 dage for 383 ? incl alt og fri
km, hos Hertz

Tak for input
Palle

Fra : michael@juegoslocos.~

Dato : 03-06-08 02:31

On 3 Maj, 23:00, "Pallejc" <p...@image.dk> wrote:
> [...]
> hvor vi skal derned?
> Kender I et firma I kan anbefale, Avis,Hertz Europcar eller lignende, hvem

I skal bare gøre det nogle dage i forvejen. Jeg vil anbefale Helle
Hollis, som er et dansk biludlejningsbureau, der har kontor i Malagas
lufthavn. Deres priser er rimelige og servicen er god.
/Michael