Hej
jeg har for første gang købt en billet på expedia.dk, men det har jeg
fortrudt. Jeg har godt nok fået en kvittering men ikke nogen billet
(e-billet), eller information om, hvornår en sådan kan forventes. Jeg har
forsøgt at ringe til dem hele weekenden, men får kun en optaget tone!!! De
har en kontakformular man kan udfylde. Her garanterer de svar inden 24
timer. Det er så ikke sket... Ikke betryggende.
Jeg har købt på expedia.com uden problemer. Er der nogen der har prøvet at
købe hos expedia.dk? Jeg undlod at købe billetten direkte hos Turkish
Airlines da de aldrig tog telefonen hvilket virkede useriøst. Så købte jeg
den hos expedia.dk da jeg havde gode erfaringer med expedia.com, og nu tager
de HELLER ikke telefonen
Jeg må kontakte min kortudbyder og få ført pengene tilbage, men jeg vil nu
hellere have en billet.
Er der nogen der kender til firmet??
Kennet
--
www.pernille-kennet.dk
Rejsebeskrivelser fra hele verden. Vil du med?