BALI tur sidst i maj
Fra : BB

Dato : 27-04-08 07:54

Hej med jer

Vi skal 14 dage til Bali her sidst i maj måned, og vil høre om man skal have
visum med hjemmefra, eller man bare skriver et når man ankommer til
lufthavnen dernede, skal der foto på det visum?, som man så skal huske at
have et foto med hjemmefra.

Hvad skal man betale i turistskat ved ankomst og afrejse?

Hilsen og tak
BB

Fra : ;o\)-max-

Dato : 27-04-08 09:29

"BB"
> [...]
> foto på det visum?, som man så skal huske at have et foto med hjemmefra.
>
> Hvad skal man betale i turistskat ved ankomst og afrejse?

http://www.kbricph.dk/emb/
-max-

Fra : Jørgen Lehnemann

Dato : 27-04-08 09:42

BB <bent@invalid.dk> skrev:
>Hej med jer

> [...]

Er I ikke lidt sent ude?
Hvis I rejser med et selskab, burde de gøre opmærksom på den
slags ting.
Privat rejse er der mange ting at forberede.

Se dette fra Udenrigsministeriets Hjemmeside:

Print Abonner Send Lyt
INDONESIEN - VISUMREGLER
Visumpligt.
Pas skal være gyldigt 6 måneder udover opholdet.
Turistvisum gyldigt i 30 dage kan opnås ved indrejsen i udvalgte
lufthavne og havne, kontakt Indonesiens ambassade herom.
Turistvisa kan ikke forlænges eller ændres til en anden type
visum.
Endvidere er det muligt at opnå "social" eller "business visa",
der kan forlænges i landet. Disse skal arrangeres inden
afrejsen, og der kræves en indonesisk sponsor.
Det er en betingelse for opnåelse af visum ved indrejse, at den
rejsende er i besiddelse af gyldig returbillet.
For visumansøgning og yderligere information kontakt venligst
Indonesiens ambassade/konsulat. Det anbefales samtidig at få
bekræftet ovenstående visumregler, der kan ændre sig med kort
varsel.

Udenlandske statsborgere, herunder personer med dansk
flygtningepas eller fremmedpas, opfordres til at søge oplysning
ved en ambassade eller et konsulat for det land, de ønsker at
besøge.

Adresse og telefonnummer til ambassaden/konsulatet kan findes i
The Copenhagen Diplomatic List

Yderligere oplysninger

Indonesiens ambassade i København:

www.kbricph.dk

Fra : Jørgen Lehnemann

Dato : 27-04-08 09:42

Fra : Ole N.

Dato : 27-04-08 18:15

Hej

Du skal betale 25 us $ pr person ved ankomst til Denpasar for visa og får et
turistvisa som gælder 30 dage.
Der skal ikke bruges billede.

Og du betaler lufthavns skat når du forlader -denpasar så husk at have
rupiis. Da jeg var der sidst kostede for 1½ år siden kostede det 100.000 Rp
pr. pers. så vidt jeg husker

Selamat jalan

Ole

se også billeder fra bla. Bali på: www.123hjemmeside.dk/oletine

Fra : BB

Dato : 27-04-08 20:21

> Hej
>
> Du skal betale 25 us $ pr person ved ankomst til Denpasar for visa og får
> et turistvisa som gælder 30 dage.
> Der skal ikke bruges billede.

Mange tak, et svar på mit ene spørgsmål.

> Og du betaler lufthavns skat når du forlader -denpasar så husk at have
> rupiis. Da jeg var der sidst kostede for 1½ år siden kostede det 100.000
> Rp pr. pers. så vidt jeg husker

Og et svar på det andet spørgsmål.
Jeg siger tak BB