Ekstra benplads på fly
Fra : Jørgen Lehnemann

Dato : 25-04-08 14:15

Hejsa

Vi var i Indien i december.
Fløj med KLM Billund – Amsterdam – Delhi.

Jeg ville gerne have lidt mere benplads under den lange flyvetur. Men
fik at vide i Billund at det kunne vi kun få Billund Amsterdam. Ved
den videre rejse skulle vi kontakte check-iin i Amsterdam og høre om
der skulle være ledige pladser med ekstra benplads.

På vejen hjem talt jeg med en herre, som fortalte, at han 24 timer før
afgang havde reserveret et flysæde med ekstra benplads.
Nu var vi så heldig at være tidlig i lufthavnen i Delhi og kunne få
flysæder hjem med ekstra benplads.

Jeg undrer mig lidt over, at vi ikke online hjemmefra kan forsøge at
reservere de nævnte flysæder.
Har I erfaring med den problematik?
Vi rejste/rejser almindelig økonomiklasse.

Hilsen

Jørgen L.

Fra : Carsten Keller

Dato : 25-04-08 14:39

"Jørgen Lehnemann (slet 44RSS)" <prenslev-lehnemann@44RSSmail.dk> wrote in
message news:12091296930.510875006893212@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> reservere de nævnte flysæder.
> Har I erfaring med den problematik?
> Vi rejste/rejser almindelig økonomiklasse.

Prøvede du at kigge efter det online hjemefra? Vi skal selv flyve KLM til
Singapore til sommer og her skulle man efter sigende kunne checke ind online
24 timer før. Det kan være det er her man kan bestille?

Keller

Fra : Jørgen Lehnemann

Dato : 27-04-08 09:32

Carsten Keller <ck@no-more-swen.iha.dk> skrev:
>"Jørgen Lehnemann (slet 44RSS)"
> [...]

Hej,

Jeg mener at have undersøgt den mulighed.
Men vil prøve igen og give besked, hvis jeg finder et svar.

Hilsen

Jørgen L.