Reservere e bestemt flysæde
Fra : Jørgen Lehnemann

Dato : 25-04-08 13:40

Hejsa.

Vi var i Indien i december. Fløj med KLM Billund Amsterdam Delhi.
I Billund spurgte jeg om det var muligt at få pladser, hvor der var
lidt bedre benplads.
Det kunne hun godt klare fra Billund til Amsterdam, men ikke videre.

Jeg talte med en herre i flyet hjem. Han fortalte, at han forinden
online havde reserveret en bestemt plads.
Vi var så tidlig i lufthavnen i Delhi inden afgang, at vi også fik
pladser med ekstra benplads. Men det er jo en anden sag.

Min undren går på, at vi hjemmefra ikke kan forsøge at reservere en
bestemt plads – 24 timer før afgang – også på ruten fra Amsterdam og
videre frem.

Har I her i gruppen erfaring på den nævnte problematik?
Vi fløj alm. økonomi-klasse.

Hilsen

Jørgen L.

Fra : Carsten Keller

Dato : 25-04-08 14:42

"Jørgen Lehnemann (slet ZR8WV)" <prenslev-lehnemann@ZR8WVmail.dk> wrote in
message news:12091275950.205127294598096@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> videre frem.
>
> Har I her i gruppen erfaring på den nævnte problematik?

Se mit svar på dit senere indlæg. Men her kommer også lige et link til den
service jeg håber at kunne bruge til sommer:

http://www.klm.com/travel/gb_en/travel_information/checkin_options/internet_checkin/index.htm

Keller

Fra : Jørgen Lehnemann

Dato : 27-04-08 09:33

Carsten Keller <ck@no-more-swen.iha.dk> skrev:
> [...]
>service jeg håber at kunne bruge til sommer:
>
>http://www.klm.com/travel/gb_en/travel_informa
>tion/checkin_options/internet_checkin/index.ht m

Det lyder godt.

Tak for det!

Hilsen

Jørgen L.