Themeparks i Orlando
Fra : Jørn

Dato : 24-04-08 21:38

Turen går til Florida til sommer og derfor også nogle dage i Orlando.

Jeg har set flere steder at de reklamerer med at det kan betale sig at købe
billetter i forvejen. Er det korrekt, eller er det bare salgsgas? Hvis det,
hvor meget sparer man så? Jeg regner med at vi skal i 2 Disney parker og 2
Universal Studios parker

Jørn

Fra : saruman@ofir.dk

Dato : 25-04-08 12:12

Jeg har været i både Disneyworld og Universal i Orlando adskillige
gange, og det kan stort set ALTID betale sig at købe billetterne på
forhånd.

Hos Disney er besparelsen ikke så stor - ofte kun 5-7 pct. - men
mindst lige så vigtigt er det at du ikke skal stå i kø for at købe
billetterne derovre. Disney billetterne kan du bestille på Disneys
hjemmeside og printe ud på din egen printer. Men vær opmærksom på at
der er MANGE forskellige varianter, så du skal bruge lidt tid på at
sætte dig ind i hvilke billetter i skal købe. På http://www.mousesavers.com/wdwtixadvice.html
kan du finde en god og meget grundig vejledning.

På tilsvarende vis bør du købe Universal-billetter på Universals
hjemmeside. De har ofte rigtig gode tilbud, hvor du f.eks. får en
ekstra dags entré gratis når du har bestilt hjemmefra.

Universals to parker kan du sagtens nå på 2-3 dage forudsat du ikke
kommer en af de meget travle dage. For Disneys vedkommende er billedet
lidt mere broget. Hvis du vil opleve parkerne ordentligt, skal du
afsætte to dage til Magic Kingdom (den klassiske Disney-park) og to
dage til Epcot. Animal Kingdom og Disney Studios kan man godt ræse
igennem på en dag hver. Og hvis det var mig der skulle vælge to ud,
ville jeg nok besøge Epcot og Animal Kingdom, fordi det er de mest
unikke parker i Disneyworld - de to andre parker minder mere om dem du
kan finde i både Paris, Californien og Tokyo.

Pizzaman

Fra : Jørn

Dato : 27-04-08 20:49

Tak for de gode råd

Jeg har tilmeldt mig Mousesavers nyhedsbrev, som skulle indeholde
specialtilbud.

Når man søger efter de billige billetter til, specielt, Disney World, er der
mange der reklamerer med ekstremt billige billetter, som f.eks. denne her:
http://www.greatorlandodiscounts.com/disney-vacations.htm . Det kræver så at
man skal bruge et par timer på noget timeshare salgsgas.

Er der nogle der har erfaringer med dette koncept? Så vidt jeg kan regne kan
vi hurtigt spare 1500-2000 kr, da vi er 4, men hvis det er fup og svindel
vil jeg hellere købe til normal pris

Jørn

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 27-04-08 21:33

> [...]
> kan vi hurtigt spare 1500-2000 kr, da vi er 4, men hvis det er fup og
> svindel vil jeg hellere købe til normal pris

Hæh..... Det vækker minder... Jeg troede ikke det skete længere. Vi var på
to besøg for en del år siden. Det var ret hyggeligt. Det første sted vi var,
kunne de hurtigt se, at vi ikke var interesserede i at købe noget, så vi fik
vores billetter, betalte de aftalte 20 usd og gik. 2. gang slap vi ikke så
let. Vi havde skrevet under på at være der i to timer, og DET slap vi ikke
for. De var meget ihærdige, men vi måtte ikke tage papirerne med hjem. Til
sidst sagde vi nej, fik vores billetter og gik. Der sparede vi RIGTIG mange
penge.. Det kan godt anbefales.

Kennet

Fra : Lars Ehlers

Dato : 28-04-08 02:08

On Sun, 27 Apr 2008 22:33:27 +0200, "Kennet og Pernille"
<ikke@nogen.dk> wrote:

> [...]
>sidst sagde vi nej, fik vores billetter og gik. Der sparede vi RIGTIG mange

Samme her. Min kone og jeg lod os lokke af et lignende tilbud for en
del år siden. To gratis billetter til Alcatraz med afgang samme
eftermiddag, $75 i kontanter og en masse rabatkuponer til restauranter
i Fishermans Wharf området. Sælgerne var meget ihærdige og på et
tidspunkt var min kone begyndt at blive interesseret. Så jeg måtte
minde hende om, hvorfor vi var der Men vi fik vores billetter og
kontanter efter de to timer....

--
Lars Ehlers
"Screw you guys, I'm going home" Eric Cartman

Fra : Jørn

Dato : 28-04-08 22:35

> [...]
> hjem. Til sidst sagde vi nej, fik vores billetter og gik. Der sparede vi
> RIGTIG mange penge.. Det kan godt anbefales.

Var det steder i fandt derovre, eller var det arrangeret hjemmefra?

Fra : D

Dato : 02-05-08 23:23

Check deres websites. Du kan være heldig og finde nogle gode specials.
Jeg bor en times kørsel fra Orlando og bestiller altid forud online for at
spare tid ved billet køen.

Fra : team69@jubii.dk

Dato : 24-05-08 10:10

Hvilke ugedage er der mest trængsel?

Vi er i Florida fra 6/7 til ca. 18/7 ........ og da det vel er
højsæson, er der muligvis trængsel altid!

på forhånd tak.

Venlig hilsen

Jens