Bogota, Colombia?
Fra : Lars Ehlers

Dato : 24-04-08 15:12

Er der nogen, der har været i Colombia for nyligt, som kan fortælle om
det generelle sikkerhedsniveau? Jeg er ved at planlægge en tur (skal
rejse om et par uger), og jeg har ladet mig fortælle, at det er langt
sikrere at rejse til Colombia end det tidligere har været.

Jeg er meget vant til at rejse i både Central- og Sydamerika (jeg er
pt. i Brasilien), så jeg er godt kendt med de basale ting (lade hotel
bestille taxa, ikke vade alene rundt om aftenen, osv).
--
Lars Ehlers

Fra : Klaus Hansen

Dato : 28-04-08 20:47

Hej Lars

Situationen i Colombia er blevet bedre, og i de større byer som er der ikke
større risiko end i andre lande.
Men mann skal stadig være varsom (læs: lade være) med at køre mellem byerne,
flyv istedet.

Se evt.
http://www.lonelyplanet.com/thorntree/forum.jspa?forumID=22&keywordid=235

mvh
Klaus Hansen

Fra : Lars Ehlers

Dato : 28-04-08 23:47

On Mon, 28 Apr 2008 21:46:51 +0200, "Klaus Hansen"
<KH@_NO_S_P_A_M_dadl.dk> wrote:

> [...]
>større risiko end i andre lande.
>Men mann skal stadig være varsom (læs: lade være) med at køre mellem byerne,

Tak for din svar, det beroliger mig en del. Som sagt, så er jeg vant
til at rejse i Latinamerika, men jeg har aldig været i Colombia og
landet har jo ikke det bedste rygte. Men tingene har åbenbart ændret
sig til det bedre, det er rart at høre.

'
--
Lars Ehlers