Prag
Fra : Mort1s1

Dato : 23-04-08 07:54

Jeg er gangbesværet, og vil en tur til Prag - Hvor skal jeg bo for at se
byen, uden ar skulle gå alt for lange strækninger.

Mort1s1

Fra : Armand

Dato : 24-04-08 01:41

Mort1s1 skrev:
> Jeg er gangbesværet, og vil en tur til Prag - Hvor skal jeg bo for at se
> byen, uden ar skulle gå alt for lange strækninger.

Prag's centrum, á dér hvor det sner, er på østsiden af floden, og hvis
du alligevel booker hotel på nettet er dét enkelt at se på de benyttede
kort. Der findes et par båd-hoteller, men de ligger som jeg husker det
primært på den vestlige bred af floden.

Vi var dernede i påsken og vores ankler tog mere end en uge at komme sig
over mængden af brosten, hvilket du måske pgså bør betænke :-/

--
Armand.

Fra : J

Dato : 24-04-08 13:58

On Thu, 24 Apr 2008 02:40:44 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

> [...]
>
>Vi var dernede i påsken og vores ankler tog mere end en uge at komme sig
>over mængden af brosten, hvilket du måske pgså bør betænke :-/

Jeg har boet på det der flodbådshotel. Vi traksede da en del. Jeg
kender ikke rigtigt bedre.
Men noget lignende Savoy i London, hvor taxaer holder i en lang række
foran, måtte være sagen. ;-]

John