Turkish airlines
Fra : Kennet og Pernille

Dato : 22-04-08 16:52

Hej

jeg forsøger at ringe til Turkish Airlines, men der er bare en optaget tone
(efter at have trykket "1" for reservation). En mai har heller ikke givet
noget svar. Er der nogen der har haft succes med at kontakte dem? Er det et
andet nummer end 33 14 40 55?

Kennet

--
www.pernille-kennet.dk
Rejsebeskrivelser fra hele verden. Vil du med?

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-04-08 22:25

"Kennet og Pernille" <ikke@nogen.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> givet noget svar. Er der nogen der har haft succes med at kontakte dem? Er

Prøv at søg på degulesider.dk
Der står flere tlfnr. til dem.

Kurt

Fra : jimmi1311

Dato : 27-04-08 03:29

On 22 Apr., 17:51, "Kennet og Pernille" <i...@nogen.dk> wrote:
> [...]
>
> Kennet
>
> --www.pernille-kennet.dk
> Rejsebeskrivelser fra hele verden. Vil du med?

Jeg har også oplevet at de ikke tog telefonen. På et tidspunkt stod
jeg over ved dem i kastrup og der ringede telefonen mange gange, men
de tog den aldrig Jeg mener personligt ikke at de har det service
niveau som jeg forventer af et flyselskab.

Men flyvningen med dem har foregået fint de gange jeg har fløjet med
dem.

MVH
Jimmi