Hvem tør købe
Fra : Ukendt

Dato : 27-05-08 17:54

Ja gu er det fusk , men lidt griner , og hvad er det egenligt han sælger ,
jeg elsker de oversættelser

http://www.papkassen.dk/BuyAndSell/show.asp?adid=181684

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Armand

Dato : 27-05-08 23:13

PE skrev:
> Ja gu er det fusk , men lidt griner , og hvad er det egenligt han sælger ,
> jeg elsker de oversættelser
>
> http://www.papkassen.dk/BuyAndSell/show.asp?adid=181684

Alligevel er det forfærdeligt at spore at ejer/sælger overhovedet intet
ved om modellen =

Måske at han slet ikke har noget at sælge :-/

--
Armand.

Fra : Steen Gruby

Dato : 27-05-08 23:17

On Wed, 28 May 2008 00:13:27 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

Hej Armand.

>Alligevel er det forfærdeligt at spore at ejer/sælger overhovedet intet
>ved om modellen =

Det ligner en dårlig Google oversættelse fra engelsk til dansk.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Armand

Dato : 27-05-08 23:25

Steen Gruby skrev:
> On Wed, 28 May 2008 00:13:27 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
> wrote:
>
> Hej Armand.
>>
> Det ligner en dårlig Google oversættelse fra engelsk til dansk.

Jup!
Men er dét så fordi at sælger overhovedet ikke ved hvad han har i
garagen, endsige kender nogle af de simpleste termer indenfor mc-teknik :-/

Det kunne godt lugte lidt "fraudient" :-|

--
Armand.

Fra : Steen Gruby

Dato : 27-05-08 23:47

On Wed, 28 May 2008 00:24:40 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

Hej Armand./

>Det kunne godt lugte lidt "fraudient" :-|

Enig!

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Martin Guld Thomsen

Dato : 28-05-08 07:08

"Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> wrote in message
> On Wed, 28 May 2008 00:24:40 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
> wrote:
>
> Hej Armand./

> Enig!

I tvivl!

Det er trods alt et Dansk mobil nummer der oplyses, og med navnet Robert
kunne det jo f.eks. være en amerikaner på hjem igen, og som prøver at sælge
sin MC uden afgift, inden rejsen tilbage over dammen.

I såfald har han sikkert troet at oversættelsen er bedre end tilfældet er :)

Mvh.
Martin Guld Thomsen

Fra : Steen Gruby

Dato : 28-05-08 22:36

On Wed, 28 May 2008 08:08:28 +0200, "Martin Guld Thomsen"
<sneware@FJERNtiscali.dk> wrote:

Hej Martin

>Det er trods alt et Dansk mobil nummer der oplyses, og med navnet Robert
>kunne det jo f.eks. være en amerikaner på hjem igen, og som prøver at sælge
>sin MC uden afgift, inden rejsen tilbage over dammen.

Det kan du sagtens have ret i.
Det er nok mig der lider af paranoia

>I såfald har han sikkert troet at oversættelsen er bedre end tilfældet er :)

Den er under alle omstændigheder underholdende.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Bo Christensen

Dato : 28-05-08 07:23

> Ja gu er det fusk , men lidt griner , og hvad er det egenligt han sælger ,
> jeg elsker de oversættelser
>
> http://www.papkassen.dk/BuyAndSell/show.asp?adid=181684
hehe,
den har "luft hengivenhed", det må da være godt for topfarten
/bo

Fra : Niels Jørgense

Dato : 28-05-08 22:06

"Bo Christensen" <bo@bcconsult.com> skrev i en meddelelse

> hehe,
> den har "luft hengivenhed", det må da være godt for topfarten
> /bo

Hej alle.
Jeg har mødt noget af det samme på mobile.de.
Det kan være en svindler som forsøger at narre penge ud af godtroende
mennesker.
Hvis du PE prøver at spørge til cyklen, så kommer der sikkert en mail retur
på engelsk,
som forklare at han ikke er god til dansk og at han sælger fordi han er
flytte til udlandet.
(Se min mail nederst)

Håber ikke at der er nogen som sender ham penge.

MVH niels

Hallo again.
I hope thart you are doing well, but if i wase you i vill stop doing the
thing you ar doing. the police i denmark are lokking for guys lik you.

I found other intresting sites whit the same text as you are using.

http://www.gs-forum.eu/showthread.php?t=19648
http://www.fraudwatchers.org/forums/showthread.php?p=47577
http://www.audiclub.dk/forum/viewtopic.php?f=23&t=14162&view=previous

I hope that the police i UK vil stop guys lik you.

Bandit

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-08 22:21

Læs topic

Læs tekst

Og mon ikke du finder svaret ;)
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 28-05-08 22:31

On Wed, 28 May 2008 23:05:55 +0200, "Niels Jørgense"
<nijo@tech2media.dk> wrote:

>Jeg har mødt noget af det samme på mobile.de.
>Det kan være en svindler som forsøger at narre penge ud af godtroende
>mennesker.

Det kunne det være. Men i givet fald ville det være usædvanligt at
benytte et dansk fastnetnummer der kan slås op dgs.dk