Leder forgæves efter servicemanual, hjæææl~
Fra : StreetFighter

Dato : 26-05-08 02:20

Hejsa
Jeg kan ikke finde en "service manual" i PDF til min Yamaha FZ1 2008. Jeg
har ledt overalt på diverse bittorrent sites. Kan nogen hjælpe her?

Jeg skal verificere/synkronisere indsprøjtningen, og skal spørge om det kan
lade sig gøre med kun et vacuum ur?
Jeg har gjort det masser af gange på mine tidligere karburator cykler, men
denne her har jo indsprøjtning. Hvordan skal jeg gøre?

Tak på forhånd

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 26-05-08 08:02

"StreetFighter" <streetfighter@ghostrider.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> men
> denne her har jo indsprøjtning. Hvordan skal jeg gøre?

Hej. Uden at kende systemet specifikt på FZ1 kan jeg godt love dig, at
det ikke kan gøres kun med et vakuummeter;-(
Moderne indsprøjtnings-systemer kræver meget fintfølende elektronisk
måle / kalibreringsudstyr.

Venlig hilsen

Michael D

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 26-05-08 10:47

On May 26, 3:19 am, StreetFighter <streetfigh...@ghostrider.invalid>
wrote:
> [...]
> Jeg har gjort det masser af gange på mine tidligere karburator cykler, men
> denne her har jo indsprøjtning. Hvordan skal jeg gøre?

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre med kun et ur, men det er
formegentligt nøjagtigt samme princip som med karburatorer.

Jeg har gjort det på min SV med indsprøjtning, men det var med en lang
slange med et U på midten, fyldt med lidt rød ATF, forbundet med
enderne til hver sin vacuum studs.

Det er pænt nemt når man kun har 2 spjældhuse.

--

// brian