Ønskes: Trafikdrab/lemlæstelse straffes so~
Fra : BigDaddy

Dato : 16-05-08 08:18

Absurd at ende sådan
http://ekstrabladet.dk/112/article999099.ece
uden at bilisten straffes for mord, grrrrr

Fra : Jim Andersen

Dato : 16-05-08 09:46

BigDaddy wrote:
> Absurd at ende sådan
> http://ekstrabladet.dk/112/article999099.ece
> uden at bilisten straffes for mord, grrrrr

Gammel historie.

De her "spasmagere" til gengæld....:
http://www.fyens.dk/article/995065:Krimi--Spaendte-kabel-over-koerebanen

/jim

Fra : claus b.p.

Dato : 18-05-08 19:57

"BigDaddy" <fuckyou@email.invalid> skrev i en meddelelse
> Absurd at ende sådan
> http://ekstrabladet.dk/112/article999099.ece
> uden at bilisten straffes for mord, grrrrr

Og du har aldrig nogensinde foretaget dig noget hvor du bagefter tænkte:
"Ups, det kunne være gået galt!" ?
Selv om det er tragisk er det jo ikke noget kvinden har gjort fordi hun ikke
kunne lide motorcyklister.
Iøvrigt skal hun leve resten af sit liv med bevidstheden om at hun har slået
et menneske ihjel.
Det er beviset på at man lever udsat og farligt som motorcyklist, og det
skal man hele tiden være overordentlig opmærksom på.

Derimod ønsker jeg knægten med stålwiren ind et sted hvor nøglen kan smides
væk, ligesom de der går med hunde uden snor.

/Claus