600 Bandit 2008 vs 600 bandit 2008
Fra : Jansen

Dato : 14-05-08 23:05

Jeg har kigget efter forskellen mellem de to årgange,
men kan ikke rigtig finde nogen sammenligning.
Nogen der kan fortælle mig det eller linke til en sammenligning?

--
Mvh Jansen

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 14-05-08 22:07

Jansen skrev:
> Jeg har kigget efter forskellen mellem de to årgange,
> men kan ikke rigtig finde nogen sammenligning.
> Nogen der kan fortælle mig det eller linke til en sammenligning?

præcist hvilke to årgange? (08 vs 08)

--
Dun@nt
Kilo SFau s "Hvidguld"

Fra : Jansen

Dato : 15-05-08 00:25

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> præcist hvilke to årgange? (08 vs 08)
>
> --
> Dun@nt
> Kilo SFau s "Hvidguld"
> http://www.dfmc.dk/?id=223 - DMCN #745 - DMC - MCTC

Doh... Sorry
Mente selvfølgelig 2007 vs 2008.

Fra : TWL

Dato : 15-05-08 04:22

Jansen wrote:
> Jeg har kigget efter forskellen mellem de to årgange,
> men kan ikke rigtig finde nogen sammenligning.
> Nogen der kan fortælle mig det eller linke til en sammenligning?

Øh 600 bandit voksede da til 650 i 2005.

Du kan finde info om GSF600 serien her :

http://www.suzukicycles.org/All-Suzuki/all_suzuki_models.html

mvh Thomas

Fra : Torben Scheel

Dato : 15-05-08 07:21

TWL wrote:

> Øh 600 bandit voksede da til 650 i 2005.

Men det er stadigvæk en lille bandit

--
vh
Torben

Fra : Ole Schultz

Dato : 15-05-08 09:14

On Thu, 15 May 2008 08:20:51 +0200, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>Men det er stadigvæk en lille bandit

Jep, alt under 1.000 ccm er per definition en knallert

Spøg til side. Jeg er ikke bandit ekspert, men der er motorteknisk
stor forskel foruden de +50 ccm.
600 ccm konstruktionen er ca. 20 år gammel og luft / oliekølet. Men
har mig bekendt ry for at være ret slidstærk.

Den nye motor er total nyudviklet og er vandkølet.
Derudover får man ABS

Hvad der ellers er at forskelle kan jeg ikke byde ind med.

Istedet for en ny Bandit 650 kan du jo overveje GSX650F
Det er en Bandit med kåbe.

Desværre er der IKKE ABS på den, det kommer nok i '09

mvh Ole
Bandit 1250SA

Fra : Jim Andersen

Dato : 15-05-08 13:42

Ole Schultz wrote:
> Istedet for en ny Bandit 650 kan du jo overveje GSX650F
> Det er en Bandit med kåbe.

Troede jeg også. Men der er åbenbart ændret på nogle ting og sager, og ikke
kun kåbe + nyt instrumentbræt. Ifølge mc.dba.dk, tror jeg det var.

/jim

Fra : Ole Schultz

Dato : 15-05-08 14:36

Ok, det var hvad jeg fik af vide

mvh Ole

Fra : TWL

Dato : 15-05-08 15:36

Ole Schultz wrote:

> Ok, det var hvad jeg fik af vide
>
> mvh Ole

Ifølge MC revyen 2008 er det eneste nye ved GSX650 fuldkåben + at den
ikke har ABS.
Resten skulle stort set være identisk med GSF650.

mvh Thomas

Fra : Jim Andersen

Dato : 16-05-08 09:17