Moto Guzzi v65
Fra : Kim

Dato : 14-05-08 21:21

Hej

Hvad skal jeg være opmærksom på, når jeg nu kører ud og kigger på en
Moto Guzzi v 65 sp på fredag?
Den er fra 85, og har kørt ca. 35000km.
Er det "farligt" at købe en Guzzi?
Jeg vil ikke have noget jeg skal skrue i hele tiden, men vil godt have
noget lidt "anderledes" end min Vstrom og xt550'eren.

Mvh. Kim Hansen.

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-08 16:30

"Kim" <sletksh@postzone.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Jeg vil ikke have noget jeg skal skrue i hele tiden, men vil godt have
> noget lidt "anderledes" end min Vstrom og xt550'eren.

Prøv at spørge inde på:

http://wingaa.dk/forum/

--
/HB

Fra : Søren Ottosen

Dato : 15-05-08 16:36

> [...]
> Jeg vil ikke have noget jeg skal skrue i hele tiden, men vil godt have
> noget lidt "anderledes" end min Vstrom og xt550'eren.

Jeg har en 1000 SP fra 1980.
Jeg har andrig haft en motorcykel som jeg var mere glad for end denne.
Jeg bruger da en del tid på at skrue på den, men det er mest for at rette de
fejl italienerne har lavet. Her tænker jeg bla.på ledningsnettet som ikke er
lavet til det danske klima.
Stel og motor er meget stabil, dog kræver karburatorerne at de bliver
stillet et par gange om året.
De 40.000 km jeg har kørt på min har den ikke svigtet en eneste gang på
trods af at speedometeret har rundet de 100.000 km flere gange. Præcis
hvormange gange ved jeg ikke.

Du spørger om det er farligt at købe en Guzzi, hertil kan jeg kun svare JA.
Man kan godt blive lidt bidt at det.

Hvis ellers den du har ligget på ser fornuftig ud er der vist ikke noget at
være bange for.

Søren