Min nye Guzzi
Fra : Ole

Dato : 10-05-08 13:44

Her billeder af skønheden, pas på /meget/
store billeder når i klikker på tumbnails,
så kan i nyde detaljerne, beklager støvet.

http://dcwww.fys.dtu.dk/~guzzi/T3web/Thumbnails.html

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Jan

Dato : 10-05-08 14:20

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse

> Her billeder af skønheden, pas på /meget/
> store billeder når i klikker på tumbnails,
> så kan i nyde detaljerne, beklager støvet.
>
> http://dcwww.fys.dtu.dk/~guzzi/T3web/Thumbnails.html

Den er godtnok flot, tillykke med nyanskaffelsen.
Følger der pumpe med, når den skal pustes op ?

Jan

Fra : Ole

Dato : 10-05-08 14:37

Jan wrote:

> Den er godtnok flot, tillykke med nyanskaffelsen.
> Følger der pumpe med, når den skal pustes op ?
>
> Jan

Jep den er flot, men det er heller ikke
BR kvalitet.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Søren Ottosen

Dato : 10-05-08 16:44

Hej

Den er da vildt detaljeret.
Hvor har du fundet den henne?

Søren

Fra : Ole

Dato : 10-05-08 19:08

Søren Ottosen wrote:
> Hej
>
> Den er da vildt detaljeret.
> Hvor har du fundet den henne?
>
> Søren

http://www.alpimodel.com/

Men pas på, det er farligt at kigge der

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Kim

Dato : 10-05-08 19:32

On Sat, 10 May 2008 14:44:27 +0200, Ole <I_R_Onslow@c.dk> wrote:

Den er flot, jeg har selv kig på en guzzi, men ved ikke om jeg tør
købe den. den er fra først i 80'erne. Jeg ville meget gerne eje en,
men gider ikke skrue hele tiden. og det er det indtryk jeg har fået af
moto guzzi. speciel de ældre.
I må meget gerne rette mig hvis det er forkert, meget gerne, for jeg
vil gerne have en at køre på.

Mvh. Kim Hansen.

Fra : Søren Ottosen

Dato : 10-05-08 20:07

> [...]
> moto guzzi. speciel de ældre.
> I må meget gerne rette mig hvis det er forkert, meget gerne, for jeg

Hej.

En gammel Guzzi er meget nem at skrue på og alle reservedele er tilgængelige
til rimelige penge.
Der er da noget at skrue på, men det er der vist på alle motorcykler der er
25-30 år gamle.
Min egen er fra 1980 og er aldrig blevet kørt hjem på en trailer.
Når først man har rettet alle de fejl italienerne har lavet så finder du
vist ikke meget der er mere driftsikkert.

Søren

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 11-05-08 07:39

> [...]
> så kan i nyde detaljerne, beklager støvet.
>
> http://dcwww.fys.dtu.dk/~guzzi/T3web/Thumbnails.html
>
>Hvor køber du de der overstørrelse cigaretpakker?

Michael D

Fra : Ole

Dato : 22-05-08 17:44

Michael Dahlberg wrote: