Passer VFR RC36 motor på en RC24
Fra : Tor Valen

Dato : 09-05-08 15:22

Hej
Et enkelt spørgsmål.
Passer en motor fra en Honda VFR 750 RC 36 på en Honda VFR 750 RC24?

Mvh. Tor

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-08 15:26

tror bare du skal købe en RC12 og svejse skidtet sammen, mon så ikke det går
?

/Peter V

Fra : Tor Valen

Dato : 09-05-08 15:39

Jeg er ikke helt med?
Mvh. Tor

Fra : Brian Sørup

Dato : 09-05-08 15:44

"Tor Valen" <aukFJERN@valen.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er ikke helt med?
> Mvh. Tor

RC 24 + RC12 = RC36...

Jeg er rimelig sikker på en RC36 maskine ikke passer i et RC24 stel.

Prøv evt. forum'et på www.vfr.dk
--
Brian Sørup
VFR 750 F RC36

Fra : Anders Thorup

Dato : 09-05-08 17:24

Tor Valen wrote:
> Hej
> Et enkelt spørgsmål.
> Passer en motor fra en Honda VFR 750 RC 36 på en Honda VFR 750 RC24?
>
> Mvh. Tor

RC36 motoren er omkring 1,5cm lavere så hut jeg visker. Vist bl.a. fordi
ventilspillerummet justeres med shims på en RC36 og med skrue på en RC24
motor.

Mvh
Anders

Fra : Tor Valen

Dato : 10-05-08 19:24

Hej
Skal jeg tolke dit svar således at det ikke kan lade sig gøre?
Mvh. Tor

Fra : Anders Thorup

Dato : 10-05-08 19:28

Tor Valen wrote:
> Hej
> Skal jeg tolke dit svar således at det ikke kan lade sig gøre?
> Mvh. Tor

Alt kan jo i princippet lade sig gøre, men jeg ville ikke gå igang med
projektet, det ville kræve en stor mængde modificering af diverse beslag
osv. Derudover kan du også risikere er bredden på motoren heller ikke passer
i stellet.

Mvh
Anders

Fra : Tor Valen

Dato : 10-05-08 19:43

Mange tak Anders!
Hvad så med en RC30 motor? Den må da passe!

Fra : Anders Thorup

Dato : 11-05-08 10:08

Tor Valen wrote:
> Mange tak Anders!
> Hvad så med en RC30 motor? Den må da passe!
> Mvh. Tor

Kender ikke til RC30 motoren, og ved ikke om den passer i et RC24 stel, men
hvorfor ikke bare bruge en RC24 motor? Den er du da sikker på passer.

Vil du forresten ikke være rar at skrive under det indlæg du svarer på.. det
er forvirrende at læse når svaret står øverst.

Mvh
Anders

Fra : Niels Stoltze

Dato : 11-05-08 11:24

"Anders Thorup" <andersinscotland@yahoo.co.uk> skrev...
> Vil du forresten ikke være rar at skrive under det indlæg du svarer på..
> det er forvirrende at læse når svaret står øverst.

Og så kunne "man" jo passende lære at klippe det unødvendige bort samtidig..
Så vi andre ikke skal scrolle 80 linjer ned for at finde svaret på 2
linjer........

Desværre er guiden til citatteknik nede pt..
Link til gammel tråd her i gruppen om selvsamme emne..
http://www.mcinternet.dk/asp/debat/debat.asp?mode=1&msgID=133949

/Stoltze

Fra : Anders Thorup

Dato : 11-05-08 16:04

> Og så kunne "man" jo passende lære at klippe det unødvendige bort
> samtidig.. Så vi andre ikke skal scrolle 80 linjer ned for at finde
> svaret på 2 linjer........

Rolig nu, lad os nu tage 1 ting af gangen, ellers bliver det for kompliceret

Mvh
Anders

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 11-05-08 22:20

Anders Thorup skrev:

> Rolig nu, lad os nu tage 1 ting af gangen, ellers bliver det for kompliceret
>

> Mvh
> Anders

hva' dævlen Thorup - det er lang tid siden

Er du MC'ende igen?

--
Dun@nt
Kilo SFau s "Hvidguld"

Fra : Anders Thorup

Dato : 12-05-08 16:24

"J.C.Kløve" wrote:
> hva' dævlen Thorup - det er lang tid siden
>
> Er du MC'ende igen?

Desværre ingen MC igen... men savner det da godt nok rigtig meget

Kan se der stadig er liv i de gamle "MC-gutter"

Mvh
Anders