Ups
Fra : Bjarne K.

Dato : 08-05-08 14:17

Haaber sku hans forsikring ikke vil betale

http://www.flabber.nl/archief/023981.php

Fra : Henrik K

Dato : 08-05-08 08:17

Hold da k... et fjols...

-Henrik

Fra : Ole

Dato : 08-05-08 15:55

Henrik K wrote:
> Hold da k... et fjols...
>
> -Henrik

Du mener /atter/ et fjols ?

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Armand

Dato : 09-05-08 01:44

Henrik K skrev:
> Hold da k... et fjols...

Som jeg plejer at argumentere mod især wheelies: Så lidt at vinde, men
så meget at tabe

--
Armand.

Fra : Martin Guld Thomsen

Dato : 08-05-08 15:55

"Bjarne K." <nej@niet.ne> wrote in message
> Haaber sku hans forsikring ikke vil betale

Man må sige at han holder gashåndtaget i bund til det sidste :)
I den her sammenhæng er det dog knapt så imponerende, som til et motorløb.

Mvh.
Martin Guld Thomsen

Fra : HC

Dato : 08-05-08 16:20

Bjarne K. wrote:

> http://www.flabber.nl/archief/023981.php

Det var dog alligevel imponerende åndsvagt!

Hygge,
HC

--
Keep the rubber side down and the shiny side up!
Honda CB1300 ABS 2005

Fra : Anders Majland

Dato : 08-05-08 17:30

> Det var dog alligevel imponerende åndsvagt!

Og han så da ud til at være temmelig heldig, ikke at lave større skader på
bilen eller andre motorcykler/tilskuere ...