Motor til GSXR400
Fra : Thomas H. Pedersen

Dato : 21-04-08 17:45

Hej alle

Er der nogen der har en motor til en gsxr400 (gk73a) liggende, som de er
interesseret i at sælge?

Mvh Thomas

Fra : Søren Ottosen

Dato : 21-04-08 19:10

> Er der nogen der har en motor til en gsxr400 (gk73a) liggende, som de er
> interesseret i at sælge?

Hej Thomas

Jeg tror det bliver meget svært at finde en der er iorden, men jeg tror jeg
ved hvor der står en med defekt topstykke.

Hvad fejler din motor?

Søren

Fra : Thomas H. Pedersen

Dato : 22-04-08 18:13

Hej Søren

Gearkassen opgav på vej hjem fra træf i Aalborg i fredags, hvilket
resulterede i at olien er fyldt med spåner.
Det ser ikke ud til at blokken klarede den, da der også er alu spåner i
olien.

Mvh Thomas

Fra : Armand

Dato : 22-04-08 18:40

Thomas H. Pedersen skrev:
> [...]
> resulterede i at olien er fyldt med spåner.
> Det ser ikke ud til at blokken klarede den, da der også er alu spåner i

Dermed lyder det som at topstykket har overlevet, og et topstykke er det
eneste føromtalte motor mangler. Så dét er jo nærmest en appelsin i din
turban!

--
Armand.