Kørekursus hos T-Hansen
Fra : Thomas Jensen

Dato : 21-04-08 08:54

T-Hansen går da til den med mc efterhånden. Kørekursus for 500,-.
Men er der mogen her der kender til de instruktører de bruger ?
http://www.thansen.dk/txt.asp?id=2065

Thomas Jensen
Kawasaki ZRX1200S
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 21-04-08 02:20

On Apr 21, 9:53 am, "Thomas Jensen" <tho...@thomas-jensen.dk> wrote:
> T-Hansen går da til den med mc efterhånden. Kørekursus for 500,-.
> Men er der mogen her der kender til de instruktører de bruger ?http://www.thansen.dk/txt.asp?id=2065

Jeg kender da ihvertfald til Anders Rasmussen, ok ikke lige i egenskab
af instruktør, men som racer kører.

Lyder ikke til at det er helt ukendte personer de har fået til det.

Imho godt gået af t-hansen, nu mangler de bare lige at tilbyde
banedage til samme pris :)

--

// brian

Fra : Carsten Jensen

Dato : 21-04-08 16:06

Mike Blowers har prøvet trial en gang, men opdagede at man kan slå sig.
Derfor kan han godt være en god kørelærer.

Fra : Tommy Jakobsen

Dato : 21-04-08 19:13

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en meddelelse
> T-Hansen går da til den med mc efterhånden. Kørekursus for 500,-.
> Men er der mogen her der kender til de instruktører de bruger ?

Jeg mener det var d'herrer Mike Blowers og Claus Andersen der var
instruktører på et kusus jeg frekventerede i Kolding for 4 år siden, og det
var bestemt OK.

Mvh. Tommy